Hmmm Oldenzaal.
Ik meen mij te herinneren dat ik ooit ook opgelicht ben door een piemeltje uit oldenzaal.
Ik weet niet eens meer waar het over ging, maar oldenzaal weet ik dan nog wel en een een of ander zielig kut verhaal over zijn zieke vader.

Nah ja we gaan weer verder, het was zo ongeveer mijn enige slechte ervaring (ik denk in totaal 3 of 4 op honderden transactie.
Noemen we dan maar een bedrijfsrisico.
En inderdaad als je doet wat Joost zegt dan is de kans erg klein en ik bel tegenwoordig altijd (liefst een vast nummer).