-
21 februari 2014, 15:38
Een vraag stellen kan beter voor het bieden, ja. Toch vind ik het niet zo erg als er serieuze interesse is en iemand vraagt na het bieden nog wat. Ook niet elke advertentie is even duidelijk. Is er geen serieuze interesse (hoe sneu ben je als je kennelijk de hele dag voor je hobby op Marktplaats gaat bieden?) dan jaagt zo'n persoon wel de andere geïnteresseerden weg.
Ik ben altijd zuinig op mijn spullen, maar zet het wel netjes in de advertentie mocht er iets aan schelen. Vind het dan wel heel vervelend als mensen nadat een prijs is afgesproken fysiek toch weer proberen af te dingen op die punten of zoeken naar minuscule details. Een element wiebelde eens een klein beetje. Of ik dan maar een paar tientjes wou zakken, terwijl ik al minder dan de helft van de nieuwprijs vroeg. Ga buiten spelen, ik ben geen muziekwinkel met nieuwe spullen.
Mankementen vermelden doet trouwens ook lang niet iedereen (zeker bij auto's bijvoorbeeld). Dan ben je wel mooi je reiskosten kwijt. Dat is dan geen oplichting, maar je bent de boel wel aan het belazeren.
Laatst gewijzigd door Powderfinger; 21 februari 2014 om 15:41
Regels voor berichten