Sorry Rogier maar dat vind ik dus echt een absolute dooddoener.
Op het moment dat iemand (ik) argumenteert dat een aantal door jou genoemde respectabele gitartisten hun zaakjes met minimale middelen voor elkaar hebben zit de sound ineens "in de vingers" en is de setup ondergeschikt verklaard. Dan stel ik je de wedervraag of je hetzelfde zou zeggen als de betreffende jongens met een VR zouden spelen. Of ga je dan vertellen hoe de VR hun spel en sound naar een nieuw en hoger level brengt?

Nog los van het feit dat je de VR hier met bovengenoemde heren aan het associeren bent terwijl ze er niet mee spelen. Ik heb ook Line6 demo's mee mogen maken die dezelfde claims deden en het waarmaakten daar ook een bijzonder knappe gooi naar deden. Digitaal notabene... en dat kan nooit goed klinken vanwege die verdomde converters!

maar,
de beste sales/promotiegasten (jij Rogier), vind ik hen die ook in staat zijn de minder sterke kanten van het produkt wat ze promoten te belichten. En daar een goeie draai aan te geven. Op het moment dat ik alleen maar jubelbewoordingen lees begin ik steeds verder te twijfelen. Als het product zoooo extreem goed was was de absolute pleuris uitgebroken op de VR bestelafdeling en waren de Rolands, Yamaha's, Korgs en Line6's op dit moment hard aan het werk Max te kopen. Da's niet het geval geloof ik. Max heeft een mooi produkt dat de aandacht waard is. Maar niet het enige antwoord op effecten.
Volgens mij heeft dit forum echter nog steeds en zeer drukke effectpedalenrubriek en een stampvol "post je pedalenplank" topic. Er zijn dus nog andere afwegingen.