Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 717

Threaded View

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    ...
    Ik vond in het algemeen dat de review overigens aardig klopte met mijn eigen bevindingen. Ook ik vind het jammer dat de externe pre-loop niet voor de distortion zit en niet een programmeerbare routing is. Ik denk dat het waarschijnlijk voor een pedaaltje ipv een preamp was bedoeld. Aan de andere kant moet ik toegeven dat ik in mijn geval de distortion als de booster ook niet echt gebruik om mijn preamp nog een extra boost te geven en ik ze dus kan uitschakelen.
    ...
    Ik ben het volledig eens met de stelling dat de effecten superieure kwaliteit hebben en de combinatie van de pedalino en pedalpro erg fijn werkt. Ook de "favorite" mode werkt erg fijn omdat ik 2x6 favoriete presets uit mijn 500 presets kan selecteren als favoriete preset die ik in deze mode snel kan selecteren. Als hier straks ook nog de free upgrade voor het virtuele pedalboard bijkomt waarmee ik kan instellen welke effecten in in/uit wil schakelen dan word ik helemaal blij...
    Hoi Tnijland,
    de externe pre-loop zit toch juist wel vóór de distortion en ná de compressor? Dat zie ik in de Signal Flow pagina's in de gebruiksaanwijzing. Programmeerbaar voor of na de distortion zou inderdaad ook mooi zijn. Gelukkig zit de stereo post-loop, die je ook mono kan gebruiken (het worden dan effectief 2 mono loops!), na de effecten.

Oh ja, met de Favourite mode heb je 3x6 presets, niet 2x3.

Heb overigens de afgelopen 3 optredens (1 café en 2 festivals) met de PedalPro gespeeld en het klonk en speelde erg lekker. Ik kreeg complimenten van twee bandleden. Ik gebruikte vooral de distortions, phaser, chorus en wah. De programmeerbare expressiepedaal functies, met instelbare range werkt fijn en die post-loop heeft een (programmeerbare) analoge mixer zodat je ook met digitale outboard effecten je analoge directe signaal behoudt.
    In een band situatie voel/hoor je dat je meer van je spel terugkrijgt en dat is inspirerend. Voorheen speelde ik over een normaal pedalboard.

Overigens heb ik voor gebruikers als tip dat je presets die je live gaat gebruiken ook het best met je versterker op vol volume kan instellen en programmeren. De volume- en toonbalans tussen presets is toch heel anders live, dan op 'slaapkamerniveau'.

groetjes
    Rogier
    Laatst gewijzigd door Roger Axetrample; 4 juni 2012 om 15:45

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten