Dimarzio Tone zone S?
Dimarzio Tone zone S?
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Tone van het brugelement voor de helft terugdraaien? Doet voor mij de trick voor een lekker hardrock geluid.
de air norton is briljant in een strat. de 's' versie bedoel ik dan, ik heb geen ervaring met de gewone air norton. de air norton kan lekker vette leads uitknallen, maar met je volumepot iets terug kan ie ook lekker quacken. fijn pickupje.
de tonezone geeft je zeker wat warmte in je tone. De pearly singlecoil sized is volgens mij alleen maar voor de tele, niet voor de strat. Geloof ik. Omdat ie voor the Reverend gemaakt was, en nauwelijks op strats, maar wel op tele's speelt.
Ik befreep dat ze wel ook voor strats beschikbaar waren maar dan moest je meteen 150 dollar gaan ophoesten voor 1 pickup.
Ik ben wel benieuwd naar die air norton in mijn strat. Zat zelf er al een tijdje aan te denken maar het kwam er steeds niet van gezien de pickups van mijn 62ri voorrang hebben. Met een tone zone in een strat heb ik al ervaring gezien mijn hw1 strat ooit een fill sized tone zone in de brug had zitten.
Weet iemand trouwens hoe ik een 5 way switch moet wiren voor 2 humbuckers(brug, bijde humbuckers, neck) samen met maar 1 volume pot?
Heeft er iemand toevallig ervaring met de EMG h4 passive bridge ?
I can feel the thunder that’s breaking in your heart
I can see through the scars inside you
I can feel the thunder that’s breaking in your heart
I can see through the scars inside you
Favorieten/bladwijzers