Het schijnt zo te zijn dat we volume niet lineair horen toenemen met de lineaire post.
Daarom logaritmische pots op de.volume.
500k voor buckers
250k voor single coils.
Het schijnt zo te zijn dat we volume niet lineair horen toenemen met de lineaire post.
Daarom logaritmische pots op de.volume.
500k voor buckers
250k voor single coils.
Ik ben op zoek naar de nieuwe DiMarzio Super Distortion DP100N maar kan die in Europa nog niet vinden.
Volgens DiMarzio is hij al een tijdje bestelbaar en halverwege deze maand ook leverbaar in de EU:
Muziekhandel Joosten wil 'm niet bestellen omdat hij duurder is dan de zwarte en Thomann doet erg lang over een antwoord...Later this month we will begin shipping Super Distortions with nickel
covers. You can order a new DP100N through your DiMarzio dealer in the
Netherlands. The covers do not fit older pickups so they must be factory
installed on new pickups.
Heeft iemand hier nog suggesties voor een EU leverancier?
![]()
Die zou best ook in het goud geleverd mogen worden!! (Snelle Google gaf mij geen uitsluitsel...)
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Verstuurd. En nu wachten op antwoord. Ik PM je zijn antwoord wel. Anders gaat het weer op Spam lijken.
De alternative 8 is zo ongelooflijk gaaf! Enorm veel punch, lekker strak. Het mid zingt, het hoog is flink aanwezig maar niet irritant.het vloeit,het is soepel,niet bijtend of krasserig. Ik hoor van alles wat ik met de dean baker act niet hoorde. De dynamiek en harmonics zijn spectaculair. Alsof de gitaar nu uit zijn coma kwam.
in de hals zit een 59B. Ronkt, zingt en jankt.niks modderig, niks saai, vol karakter.
De slash alnico 2pro set is ook geweldig. De brugpup heeft iets 'chewy' maar scheurt ook geweldig. Niet zompig, maag wel vol kloten. Het halselement heeft echter iets pittigs wat ik al eerder bij de slash set hoorde. Een remedie: 250k volume pot. Maar verder, top.
Favorieten/bladwijzers