aap jij noemt nu allemaal dingen die juist een noob moeilijk in kan schatten.
die binding, zoals die bij een echte als het ware doorloopt en bij de nepper zo'n schuine constructie heeft als bij epiphones is DE weggever.
maar als jij het anders wilt zien prima hoor![]()
- Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]
Je hebt gelijk, de binding klopt op die fake van geen kant. Maar is dat op de meeste fakes zo? Ik heb geen idee want ik kijk meestal naar de andere dingen.
en dat is juist precies wat je bij alle fakes ziet.
deze van de advertentie lijkt zelfs nibs te hebben, kan het niet goed zien op de foto's.
ik heb de gast gemaild met de vraag of hij weet dat hij nep is, geen antwoord.
de tekst van de ad is nu wel ineens een stuk simpeler geworden![]()
Heb je dat bod van 'Marco' al gezien?
"Meten is weten, gissen is missen"
Het duurt doorgaans toch wel vrij lang voordat marktplaats deze troep eraf knalt, dus ik dacht, laat ik de advertentie maar meteen verzieken. Die binding is overigens een overduidelijke weggever, zowel voor kenners alsook voor beginner.
Can't have to many Tele's
Schei uit man. Ik heb marktplaats verschillende malen gemailt. Enerzijds omdat er een gast op zit, die bij verstek veroordeeld is tot een jaar cel, waar ik ook door opgelicht ben en minstens nog 30 anderen. (Bij interesse heb ik het internetopgelicht topic, maar is niet gitaar-related) en verschillende keren vanwege een nep-gitaar. En mij is het volstrekt duidelijk. Het beleid van marktplaats is om ook bij duidelijke gevallen van oplichting niets te doen. Centjes zijn centjes. Zo denkt men daar tegenwoordig. Vind het spijtig om te concluderen, maar het is wel echt zo. Neen. Doe je zelf een plezier, als je al iets via marktplaats koopt, ga het ophalen. Want het risico is te groot. De oplichters weten ook dat men bij het moederbedrijf E-bay aangepakt wordt, maar bij marktplaats hebben ze vrij spel.
Favorieten/bladwijzers