Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ik vind het een goed en nobel idee. Ik vind het alleen niet logisch om uit een foto van kop / hals(de zijkant nota bene) de conclusie te kunnen trekken of het om een fake gaat.
    Hoeken en vormen veranderen als je de foto onder een andere hoek maakt. Ik heb vaak genoeg mensen een echte gibson fake horen noemen 'omdat de vorm van de hoorn niet klopt'
    Juist als je aan vormen wilt zien of het een neppert is ofniet moet je een kenner zijn.
    Allemaal leuk en aardig, maar het ging bij dit voorbeeld toch vooral om de foute bindingen, niet om de foute vorm of hoek van de headstock ?
    All animals are equal, but some animals are more equal than others.
    -George Orwell's Animal Farm

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

aap jij noemt nu allemaal dingen die juist een noob moeilijk in kan schatten.
    die binding, zoals die bij een echte als het ware doorloopt en bij de nepper zo'n schuine constructie heeft als bij epiphones is DE weggever.
    maar als jij het anders wilt zien prima hoor

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    aap jij noemt nu allemaal dingen die juist een noob moeilijk in kan schatten.
    die binding, zoals die bij een echte als het ware doorloopt en bij de nepper zo'n schuine constructie heeft als bij epiphones is DE weggever.
    maar als jij het anders wilt zien prima hoor
    Helemaal mee eens! Ik wist dit verschil nog niet (ben geen kenner) en vind dit verschil erg duidelijk te zien, dank voor deze tip!
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

Je hebt gelijk, de binding klopt op die fake van geen kant. Maar is dat op de meeste fakes zo? Ik heb geen idee want ik kijk meestal naar de andere dingen.

Senior Member

Standaard

hij lijkt ook vrij dun te zijn, en heeft een waterhoofd!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, de binding klopt op die fake van geen kant. Maar is dat op de meeste fakes zo? Ik heb geen idee want ik kijk meestal naar de andere dingen.
    en dat is juist precies wat je bij alle fakes ziet.

deze van de advertentie lijkt zelfs nibs te hebben, kan het niet goed zien op de foto's.
    ik heb de gast gemaild met de vraag of hij weet dat hij nep is, geen antwoord.
    de tekst van de ad is nu wel ineens een stuk simpeler geworden

Senior Member

Standaard

Heb je dat bod van 'Marco' al gezien?
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Het duurt doorgaans toch wel vrij lang voordat marktplaats deze troep eraf knalt, dus ik dacht, laat ik de advertentie maar meteen verzieken. Die binding is overigens een overduidelijke weggever, zowel voor kenners alsook voor beginner.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Het duurt doorgaans toch wel vrij lang voordat marktplaats deze troep eraf knalt, dus ik dacht, laat ik de advertentie maar meteen verzieken. Die binding is overigens een overduidelijke weggever, zowel voor kenners alsook voor beginner.
    Schei uit man. Ik heb marktplaats verschillende malen gemailt. Enerzijds omdat er een gast op zit, die bij verstek veroordeeld is tot een jaar cel, waar ik ook door opgelicht ben en minstens nog 30 anderen. (Bij interesse heb ik het internetopgelicht topic, maar is niet gitaar-related) en verschillende keren vanwege een nep-gitaar. En mij is het volstrekt duidelijk. Het beleid van marktplaats is om ook bij duidelijke gevallen van oplichting niets te doen. Centjes zijn centjes. Zo denkt men daar tegenwoordig. Vind het spijtig om te concluderen, maar het is wel echt zo. Neen. Doe je zelf een plezier, als je al iets via marktplaats koopt, ga het ophalen. Want het risico is te groot. De oplichters weten ook dat men bij het moederbedrijf E-bay aangepakt wordt, maar bij marktplaats hebben ze vrij spel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Heb je dat bod van 'Marco' al gezien?
    zo te zien weet hij ook dat het fake is
    Hey Joe, where you goin' with that gun in your hand

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    foto van mij MET gitaar.... 'Man, wat speel jij goed bluesharp!'

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten