Ik zit met een dilemma, ik wil namelijk nieuwe pickups in mijn ESP laten zetten, omdat de EMG's niet helemaal mijn ding meer zijn (en de elektronica is toch fucked op het moment, dus dat kan mooi tegelijk). Nou zit ik te denken aan Bareknuckle pickups. De setjes die me het meest aanspreken zijn de Warpig set en de Aftermath set. Heeft iemand hier ervaring met één van deze sets? Van wat ik tot nu toe begrepen heb is de Aftermath een stukje agressiever bij en wat smoother in het hoog dan de Warpig. Van allebei heb ik al vrij veel soundclips beluisterd maar ik kan maar geen beslissing maken. Wat ik ook zou kunnen doen is een Warpig bij de brug en een Aftermath bij de nek, want ik wil het wel enigszins smooth houden bij de nek
.
Wat ik nu in mijn gitaar heb zitten zijn een EMG 81 en een EMG 60, waarvan op het moment alleen de EMG 60 nog werkt. De EMG 81 heeft wisselend erg weinig of geen output. Ik heb de afdekplaatjes aan de achterkant er al eens af gehaald en even doorgespoten met spuitlucht, maar dit hielp niet. Iemand een idee wat ik hier (tijdelijk) aan kan doen? Misschien nog belangrijk om te vermelden is dat het nog de oude EMG's zijn, dus zonder het Quick Connect systeem (en dat ik een totale ramp ben met elektronica enzo).

. Wat ik ook zou kunnen doen is een Warpig bij de brug en een Aftermath bij de nek, want ik wil het wel enigszins smooth houden bij de nek
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers