Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    ik weet dat ik dit met de nodige humor moet opvatten. Maar dat valt me lastig. Als je het tegen mij hebt gehad, dan heb je me beledigd. Als dat zo is, dan vind ik dat niet prettig.
    Ik heb hier niemand beledigd, ik heb niks negatiefs gezegd - niet over orpheo, niet over zijn collectie - dus waaraan heb ik het verdiend om hier beledigd te worden? Maar nogmaals, misschien voel ik dat niet terecht, namelijk als je het niet tegen mij had. Aan jou om dat te bepalen.

Ik zal het zo simpel mogelijk houden : in deze discussie is er meerdere keren, door meerdere forummers heel kinderachtig en zuigerig doorgezeurd over Orph's nieuwste aanwinsten, en als het dan echt vervelend werd hingen de schuldigen ineens de vermoordde onschuld uit, of waren ze nergens meer te bekennen.
    Ik heb dit spelletje slechts omgedraait en wat uitgebreid door een hele groep aan te spreken, en blijkbaar voel jij je, terugkijkend op je eigen gedrag, dermate aangesproken dat je het als een hoogst persoonlijke belediging hebt opgevat.

Dus de vraag die je je moet stellen is niet of ik het tegen jou had, maar in hoeverre jij jezelf herkend in de ongezouten kritiek die ik heb geleverd op het kinderachtige gedrag van sommigen hier...

(overigens, ik speel dit soort spelletjes al sinds ik in 1989 computers, modems en BBS'en ontdekte, dus we kunnen nog wel een week zo door gaan )
    Laatst gewijzigd door Fiendish; 16 mei 2011 om 17:56

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten