Correctie:
Ik denk dat het met name vreemd gevonden wordt omdat het geen GIBSON les pauls zijn; als het wel Gibson's waren geweest had je enkel wat anti Gibson figuren over je heen gehad en had de rest zich met tranen van jaloezie of bewondering aan je collectie vergaapt...
Gezien het Warmoth betreft trekken een hoop mensen het blijkbaar niet en vinden ze een aanval openen op je collectie maar wat leuk.
Tuurlijk helpt het ook wel mee dat je jouw smaak keihard blijft verdedigen;je hebt nogal een uitgesproken mening en dat is je goed recht natuurlijk.
Het is enkel zo jammer dat het elk topic weer nodig is om zo in de verdediging te gaan...
Anyways,ik blijf je topics uiterst vermakelijk vinden (en de bitchfights die ontstaan stiekem ook wel,leuk leesvoer)![]()





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers