Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite En elke keer denk ik dan toch weer, laat de volgende aanschaf een camera zijn ik heb al n camera. iets mis mee? je bedoeld: fotografie-cursus. neuh, geen zin in. kan die tijd beter besteden aan werken (om gitaren te kopen) of gitaarspelen.
www.facebook.com/orpheoguitars www.aristidesinstruments.com
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers