Voor een beetje contrabas ben je toch al 1200€ kwijt wil je geen absolute rommel kopen, reken dan nog eens 200€ erbij om hem te laten afstellen bij een vioolbouwer (kieltje laten bijwerken, toets laten vlakker, stapel juist instellen, actie afregelen,...), en reizen met een contrabas is ECHT een uitdaging (zeker met het openbaar vervoer), om nog maar te zwijgen dat contrabas echt een wereld van verschil is met gewone basgitaar (mensuur van 42", actie van 7 à 8 mm, erg zware snaren, een hals van 4 à 5cm dik...)





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers