Wat je ook kunt doen is dit advies van mIj volgen(net ontdekt)
1. Bass snaren allemaal slap stemmen.
2. Daarna de brug heel hoog afstemmen.
3. Dan de bass stemmen als D G C F
4. Dan ben je er ongeveer je kunt met je finger onder de snaar spelen
Bekijk dit filmpje ook: http://m.youtube.com/index?client=mv...?v=dG4HDoogVGU