op dit filmpje zie je ons orkest toen we een kerstconcert speelden.
ik was toen nog gitarist.

maar in dit soort 'klassiek' orkesten speel ik nu.

Die snaren en manieren ga ik zeker allemaal proberen om het geluid te krijgen, maar als iemand toevallig een pedaaltje weet.. dan hoor ik het graag