-
op dit filmpje zie je ons orkest toen we een kerstconcert speelden.
ik was toen nog gitarist.
maar in dit soort 'klassiek' orkesten speel ik nu.
Die snaren en manieren ga ik zeker allemaal proberen om het geluid te krijgen, maar als iemand toevallig een pedaaltje weet.. dan hoor ik het graag
Luc op YouTube & Facebook!
Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
PM voor info/foto's.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers