Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 172

Standaard

HOLY SHIT 18e plaats
    Herman, Woml, Luca P; bedankt voor de punten! Wauw! (Luca, mijn Gretsch ruilen tegen je Gibson? ;P)

Oigun, gefeliciteerd! Een zeer terechte winnaar wat mij betreft, die gitaar zou ik zonder peinzen aan mijn collectie toe kunnen voegen. Van mij had je dan ook de volle 10 punten.

Standaard

Al had ik graag woml op 1 gezien, het is een goede en mooie uitslag.
    Had ze dacht ik ook allemaal in mijn lijstje.
    Gelukkig want ik had toch enigszins de vrees dat er lp, strat of tele in de top 5 zou komen.

Standaard

Nogmaals hartelijk dank allemaal. Er kruipt wat werk in, maar op het einde is het meer dan de moeite geweest.

Rijsberman, dankjewel voor de aanpassing. Je kan argumenten vinden waarom beide lijstjes kunnen, maar toch mss goed dat er iemand de andere post ook

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    (Luca, mijn Gretsch ruilen tegen je Gibson? ;P)
    ...je weet van ruilen komt huilen.
    Je zal je Gretsch errug gaan missen.

Senior Member

Thumbs up Chapeau!

Badman bedankt.

Dank zij deze verkiezing weer een aantal gitaren gespot die ik nog nooit eerder had gezien en merken die volledig onbekend waren. De top 5 zijn stuk voor stuk beauties. Ik kan me zo voorstellen dat hiervan een mooie kalender gemaakt wordt. Als je dat zou doen Badman, dan wil ik er wel eentje. Of misschien een poster van de mooiste twaalf (eentje voor elke maand). Of misschien eentje voor elke week (52 weken, dan hebben we er nog twee extra nodig).

Zoiets dus... Dan kunnen de gitaren misschien ook leuk gefotografeerd worden.... Affijn, dit is al helemaal leuk en een fantastische manier om je hobby gevoel omhoog te halen.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Je kan argumenten vinden waarom beide lijstjes kunnen, maar toch mss goed dat er iemand de andere post ook
    +1, er is voor beide lijstjes wat te zeggen.

Mijn top 10, van 10 punten naar 1:
    oigun (check, op 1)
    woml (check, op 2)
    valoosj (op 12)
    thijser (check, op 4)
    Toaster (op 13)
    j-op (op 20)
    loose-fur (op 24)
    episua (op 6)
    Jeroenvanhulsteijn (op 3
    budje (op 30)

Ik moet toch zeggen dat ik best tevreden ben over hoe mijn favo's gescoord hebben.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Deze top10 heb ik ingestuurd:

1. Woml (2)
    2. Oigun (1)
    3. Luca P (3)
    4. Lauke_101 (18)
    5. Aaronstonebeat (17)
    6. Mr. Dynamite (27)
    7. Seal (48)
    8. 78 Custom Deluxe (50)
    9. H. Huisjes (68)
    10. Cheetoria (112)

Afgezien van de top 3 wijkt mijn smaak behoorlijk af van het gemiddelde. Maar dat maakt het ook weer leuk. :)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Potverdorie: 4 zelfbouwsels in de top-5! Als dat geen aanmoediging is, weet ik het ook niet meer!
    Een erg mooie lijst, ook dit jaar weer. Gefelictiteerd aan alle winnaars, en: een kalender zou mooi zijn ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Badman bedankt.

Dank zij deze verkiezing weer een aantal gitaren gespot die ik nog nooit eerder had gezien en merken die volledig onbekend waren. De top 5 zijn stuk voor stuk beauties. Ik kan me zo voorstellen dat hiervan een mooie kalender gemaakt wordt. Als je dat zou doen Badman, dan wil ik er wel eentje. Of misschien een poster van de mooiste twaalf (eentje voor elke maand). Of misschien eentje voor elke week (52 weken, dan hebben we er nog twee extra nodig).

Zoiets dus... Dan kunnen de gitaren misschien ook leuk gefotografeerd worden.... Affijn, dit is al helemaal leuk en een fantastische manier om je hobby gevoel omhoog te halen.
    Geen slecht idee. Ik herinner me dat het vorig jaar ook al eens gezegd werd... Bestaat er een grotere eer dan je gitaar te weten hangen in de huis/repeteerkamer van menig gitarist? Alleen is het jaar nu al een maand verder, dus mss lijkt me een fotocollage van de top10 een beter idee (?) Ik stel het maar voor en ik zal eens wat prijzen opzoeken.

Denken jullie ook nog eens na over m'n voorstel voor volgend jaar?

Normaal had ik voor dit jaar iets speciaals in petto, ik zal het kort houden: een prijs voor de eerste deelnemer en een willekeurige andere inzending. Daarvoor moest ik natuurlijk wat sponsorvermelding doen, maar dat bleek flagrant tegen de regels van dit forum (waarvoor ik trouwens respect heb). Ik vond het wel leuk om jullie inzet te 'belonen' (en sommigen nog wat gekker te maken ). Wat ik nu enkel kan doen is de wedstrijd laten doorgaan op een eigen gemaakt apart forum, zie het als een forum dat elk jaar zou openen voor de wedstrijd alleen en enkel dat (en als dat even kan via een link op dit forum). Deze wedstrijd is de democratie ten top , daarom mijn vraag aan jullie: vinden jullie dit wat? Of is de wedstrijd net goed zoals ze nu is? Laat me iets weten. (dit zou natuurlijk ten vroegste voor volgend jaar zijn)

Bij deze, de Excelfiles, zoals beloofd:

http://www.4shared.com/file/MsnwqP4m/telling.html
    http://www.4shared.com/file/5qQ6GWXa/uitslag.html
    Laatst gewijzigd door Badman; 3 februari 2011 om 11:54

Senior Member

Standaard

te gek, een zelfbouw top 5!!!
    fenders stuiteren, gibsons breken

stem op mijn vriendin..! please?
    --Jenneke - Bestemming Onbekend--

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers