Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 44
  1. #21
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Dat -ie zijn 52RI de 'crispy chicken' noemt omdat -ie zo klinkt en er uit ziet als een chicken snap ik ook al niet, dus het zal wel aan mijn intulugensie liggen
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

    Wat ben jij dom zeg.






















  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

    Wat ben jij dom zeg.





















    Oké, die is voor mij!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

    Wat ben jij dom zeg.

  3. #23
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Even serieus. Die sound uit de eerste post kan ik prima reproduceren met een squier, een 10 watt transistorversterkertje en een babyfoon. Spelen in een kamer met de zender van de babyfoon en opnemen in de kamer waar de ontvanger van de babyfoon staat. Denk dat ik met 300 euro klaar kan zijn. Is echt geen Diezel voor nodig.

    Die versterker komt echt niet tot zijn recht op deze manier.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Even serieus. Die sound uit de eerste post kan ik prima reproduceren met een squier, een 10 watt transistorversterkertje en een babyfoon. Spelen in een kamer met de zender van de babyfoon en opnemen in de kamer waar de ontvanger van de babyfoon staat. Denk dat ik met 300 euro klaar kan zijn. Is echt geen Diezel voor nodig.

    Die versterker komt echt niet tot zijn recht op deze manier.
    Ligt dat meer aan het feit dat hij (blijkbaar) slecht speelt of dat het in een akoestisch niet ideale ruimte is opgenomen met een matige videocamera? Ik denk vooral dat laatste.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 november 2007
    Locatie
    Houten
    Berichten
    161

    Standaard

    stelletje zeikerds die gitarist heeft meer bereikt dan jullie. Ook al speel ik deze stijl niet vind het wel nice om te luisteren en respect voor zn spel. Niet alles hoeft SRV of Jimi H stylo te zijn alhoewel ik daar ook groot fan van ben.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paulusstrat Bekijk bericht
    stelletje zeikerds die gitarist heeft meer bereikt dan jullie. Ook al speel ik deze stijl niet vind het wel nice om te luisteren en respect voor zn spel. Niet alles hoeft SRV of Jimi H stylo te zijn alhoewel ik daar ook groot fan van ben.
    Heb jij toevallig ook een HSS strat?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Ik vind z'n sounds en riffs toch altijd wel echt super kicke hoor!!

    Snap al die haat niet zo?
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  8. #28

    Standaard

    Zeer getalenteerd gitarist met een eigen sound en een eigenzinnige manier van spelen (loopjes die het gros hier niet even voor de vuist weg speelt - me neither) - en die zijn schaars.
    De muziek moet je inderdaad van houden, ik heb ze een paar keer live gezien en die gast speelt retestrak.
    De songs zijn misschien wat tiener-emo-chicks gericht, maar dat doet aan zijn spel niet af... ;-)
    Die clip met de Wooly Mammoth is misschien niet representatief voor zijn sound, hij gebruikt dat ding eigenlijk sporadisch om een riff als een analoge synth (lees: verneukte transistorradio: scherpe analyse G.G.) te laten klinken, niet om hele nummers mee te spelen.
    Normaal gesproken heeft ie (voor dit genre) eigenlijk een vrij cleane sound.
    Zoals gezegd: iedereen hoeft niet dezelfde tone als een SRV of JH, JM te hebben, daar hebben we er al genoeg van (hoewel ik dat ook te gek vind), hij is meer geïnspireerd door een Andy Summers van The Police naar het schijnt.

    Dit is de song met het Wooly Mammoth intro:
    http://www.youtube.com/watch?v=bPpUO...eature=channel

    En ja, hij heeft raar haar. Maar ook dat is weer eens wat anders...

    Hier trouwens een 'paar' mensen die het wel leuk vinden:
    http://www.youtube.com/watch?v=2rKIP...eature=related

    Dat ze met zijn 4-en een flinke bak herrie kunnen maken is in ieder geval duidelijk.
    Laatst gewijzigd door ruezzz; 27 februari 2011 om 10:31

  9. #29
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paulusstrat Bekijk bericht
    stelletje zeikerds die gitarist heeft meer bereikt dan jullie. Ook al speel ik deze stijl niet vind het wel nice om te luisteren en respect voor zn spel. Niet alles hoeft SRV of Jimi H stylo te zijn alhoewel ik daar ook groot fan van ben.
    Volgens mij heeft niemand het over zijn spel etc.. Zal best een goeie gitarist zijn. Het gaat hier geloof ik alleen om zijn sound in post 1. Niet zo janken.

  10. #30

    Standaard

    Ik denk dat de camera het geluid niet goed oppikt. Zo klinken wel meer Youtube filmpjes die de versterker op standje oorlog hebben staan.

    Jammer dat hij niks over de Marshalls verteld!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top