Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 78
    Senior Member

Exclamation Google Map alle Gitaarzaken in de Benelux!

Misschien wel een handig topic (eventueel sticky?) om te zien of er gitaarzaken bij jou in de buurt liggen? Iedereen met een google-account kan op de volgende link gitaarzaken zelf toevoegen, en hoe meer personen een zaak toevoegen, des te beter we een beeld hebben van wat er in Nederland (en Belgie...) wel allemaal niet aanwezig is!

Gitaarwinkels Nederland en Belgie

Ik hoop dat mensen hier aan mee willen helpen, dan is het voor beginners of mensen die verhuizen ook snel duidelijk wat er in hun omgeving bevindt!
    Laatst gewijzigd door hezz; 21 mei 2010 om 11:51

Senior Member

Standaard

Ik heb een paar bekende erbij gezet en de twee muziekwinkels in mijn woonplaats. Verder is het misschien handig om wat recensies te schrijven.

Senior Member

Standaard

Ik heb er ook een toegevoegd.

Senior Member

Standaard

Ik hou jullie niet tegen als jullie graag meningen willen delen, maar ik persoonlijk laat het liever bij puur aangeven waar de gitaarzaken liggen. Het wordt anders allemaal zo subjectief, vind je niet?

Overigens bedankt voor de toevoegingen, het aantal lijkt wel verdrievoudigd! AWESOME.
    Laatst gewijzigd door hezz; 20 mei 2010 om 21:15

Senior Member

Standaard

Leuk initiatief.

Heb zelf ook net een kleine bijdrage gedaan.

Senior Member

Standaard

Hoe voeg ik gitaarwinkels toe dan? Ik weet er een stuk of 4 zijn maar zie zo direct geen optie om ze toe te voegen?

(en ja, ik heb ingelogd op men google account)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dancing Lobster Bekijk bericht
    Hoe voeg ik gitaarwinkels toe dan? Ik weet er een stuk of 4 zijn maar zie zo direct geen optie om ze toe te voegen?
    Bovenin de zoekbalk een locatie intypen, dan die locatie opslaan en de goede kaart kiezen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz Bekijk bericht
    Ik hou jullie niet tegen als jullie graag meningen willen delen, maar ik persoonlijk laat het liever bij puur aangeven waar de gitaarzaken liggen. Het wordt anders allemaal zo subjectief, vind je niet?
    Ik bedoelde meer dat je aangaf wat er te zien was in een winkel. Ik heb zelf bijvoorbeeld een zaak toegevoegd die wel interessant is als je op zoek bent naar een akoestische gitaar, maar bijna niets aan elektrische gitaren - versterkers heeft.

Senior Member

Standaard

Ah oke, dat mag van mij wel. Zolang de vibe lekker open, positief en objectief blijft heb ik er geen bezwaar tegen.

Hou het wel duidelijk en opvallend door de winkelnaam in bold en ... paars te schrijven. Dan zijn ze tijdens het scrollen ook meteen te spotten!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz Bekijk bericht
    Ah oke, dat mag van mij wel. Zolang de vibe lekker open, positief en objectief blijft heb ik er geen bezwaar tegen.

Hou het wel duidelijk en opvallend door de winkelnaam in bold en ... paars te schrijven. Dan zijn ze tijdens het scrollen ook meteen te spotten!
    Recensies kan je gewoon via google doen, als je dan op een winkel klikt staat er een linkje.

Senior Member

Standaard

Ah oke, ik zie het niet staan dus wellicht is het een functie voor degenen die de niet map 'beheren'.

edit: toch al weer rond de 40 zaken, good job! Ik had er ook een aantal in Belgie toegevoegd, nooit geweest maar ik had ze toevallig nog gebookmarked :-)
    Laatst gewijzigd door hezz; 21 mei 2010 om 12:33

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten