Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 20 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 199

Discussie: Strat meeting?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Inderdaad goede versterkers is een pre zodat je duidelijk de verschillende karakters, feel en sound kan horen van verschillende strats.
    Het hoeft niet perse een Fender te zijn dus Vintage, Blade, Tokai, Haar, Suhr, Tyler (vergeet ik iets) zijn welkom.

Ik wil graag de CS '69 pickups testen en is zo'n meeting een perfecte gelegenheid om dat te kunnen doen. Dus wie een strat heeft met CS '69 erin... super!
    Mijn Squier heeft CS 69's
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeyaxeman Bekijk bericht
    Mijn Squier heeft CS 69's
    Aaaaah kijk s aan!

Senior Member

Standaard

heeft er ook iemand een Ernie Ball Musicman om mee te nemen naar de strat meeting? lijkt me leuk zo'n gitaar eens te proberen.

maar het lijkt me een goed idee als we nu locaties verzamelen, en dan in een poll zetten, voor de uiteindelijke locatie.

Als iedereen die een locatie weet waar we terechtkunnen, dan schrijf in een reactie even het even de plaats, provincie en (eventueel) de naam van het gebouw, dan zet ik ze hierneer:

1. Stein - Limburg - Studio van Ijselrobo 07
    2.
    3.
    4.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Banned

Standaard

EB Musicman? Op een stratmeeting?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    ja!
    Bijvoorbeeld, Een van de LUKE gitaren van Musicman lijkt best op een stratocaster, en zo heb je er nog een paar

En is er dan niemand benieuwd hoe een Musicman-stratachtige klinkt tegenover een Fender strat??

Grtz.
    Ijselrobo 07
    PM voor info/foto's.

Standaard

Zou het hier in de buurt zijn, kom ik ook met mijn Wolfie, zou het gewaardeerd worden dan.. Vanuit het opzicht superstratje.

Senior Member

Standaard

Ja jongens zo kunnen we wel doorgaan, het is een strat meeting dus beperk het aub tot strats. Als je andere zaken wilt showen of proberen dan moet er maar eens een gearfest komen ofzo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    De LUKE wordt over het algemeen erg vergeleken met een Strat, en heeft ook nagenoeg dezelfde vorm.
    Bovendien is de hardware een stuk beter, vooral de brug.

Als de meeting binnen een uurtje rijden vanaf de Koekstad is, en de datum is ok, dan neem ik mijn '95'er Standard SB MN mee.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Ja jongens zo kunnen we wel doorgaan, het is een strat meeting dus beperk het aub tot strats. Als je andere zaken wilt showen of proberen dan moet er maar eens een gearfest komen ofzo
    oké, maar een superstrat, zoals de gitaar van roelsmoel, valt toch ook onder de catogorie stratocasters??

ennu, die vraag van me of er ook een Musicman kon komen, was een GASaanval op een Musicman van mij, want jullie weten wat GAS doet met een mens.

Grtz.
    Ijselrobo 07

P.S. nog iemand een locatie voor bij mijn rijtje?
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Music

ik was dit topic met veel belangstelling aan het volgen en wil(de) eigenlijk ook komen met mijn stratje. maar nu gaan er ook Luke's, Wolfgangs en Musicmans komen? een strat meeting is een strat meeting en daar horen alléén strats, zoals de naam van de meeting als deed vermoeden. maar ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. anders geef je het een andere naam ( bv gear meeting? ) en dan kan je meenemen wat je wilt. of ik dan nog belangstelling heb?

groeten Pasqual.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten