Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 20 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 199

Discussie: Strat meeting?

Senior Member

Standaard Strat meeting?

Afgelopen is er een tele-meeting georganiseerd en kon er helaas niet bij zijn.
    Maar aangezien ik meer een strat man bent lijkt mij een goed plan om een strat-meeting te laten houden.
    Ik ben zelf niet een persoon van organiseren dus laat ik het liever aan iemand anders over maar als er een strat-meeting komt ben ik van de partij!

Misschien in het voorjaarsvakantie en dat zal dan ergens in februari zijn volgens mij.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Mij lijkt de kerstvakantie beter ik heb geen voorjaars vakantie.
    En het lijkt mij ook beter dat iemand anders dit organiseerd, en daarbij mijn voorkeur in acht neemt.

Het lijkt me toch beter dat wanneer je met een plan komt je dan tenminste de organisatie voor je rekening neemt. Dan kun je zelf ook bepalen welke datum het word.

Dan is er nog de vraag of anderen op dezelfde datum ook vrij zijn.

Senior Member

Standaard

een strat meeting is eigenlijk wel een goed idee
    ik kan zelf misschien de locatie regelen, want mijn vader heeft een studio met een erg grote, en voorral goed klinkende zaal waar zeker 70-80 man in passen.

dus als iemand (die goed zo'n meetings kan organiseren) iets wil organiseren, dan kan ik mijn vader vragen of we zijn studio mogen gebruiken voor een dagje.

Grtz.
    Ijselrobo 07

edit: de studio ligt in Stein in Limburg, dat is ong. 15KM van Maastricht af.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

De tering wat een eind... Hoewel.. Als ze in dat Stein een top frituur en een vlaaiebakker hebben met onvergetelijk lekkere rijstevlaai. Ik zou dan best een met mijn stratje naar zuiden kunnen afreizen. Zet ik mijn lief af in Maastricht...
    Mwa...

Standaard

Strat-meeting lijkt me leuk. Ik wil best komen, alhoewel zuid limburg me nou niet echt centraal lijkt.

Verder, ik heb het erg druk met mijn stage en afstuderen dus echt helpen met de organisatie kan ik niet, maar ik zou evt wel bij willen springen als dat nodig mocht zijn.

Senior Member

Standaard

@ beruk: er liggen een paar fritures en een pizzaria bij de studio in de straat, en verder zijn er nog een aantal bakkers én supermarkten in het dorp.

@ Wabbie: het ligt eraan hoe je het bekijkt, want voor de leden die uit belgie komen is het korterbij dan dat ze naar midden nederland moetten.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

heej Mac....rijstenvlaai mét slagroom
    Gibson, what else...?

Standaard

Ik wil er wel bij zijn, natuurlijk afhankelijk van de datum.
    Locatie vind ik niet zo'n probleem, de auto rijdt wel.
    Organiseren zou ik normaal gesproken niet zo erg vinden, maar ik ben op het moment wel erg druk met afstuderen, dus deze keer liever niet.

Kan wel een opzetje maken, eventueel.

Senior Member

Standaard

Ik ben ook voorstander! Stein zou mooi zijn, niet te ver voor mij. Ideaal eigenlijk

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    heej Mac....rijstenvlaai mét slagroom
    Die kun je ook meenemen naar een beter gelegen oord

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten