heeft er ook iemand een Ernie Ball Musicman om mee te nemen naar de strat meeting? lijkt me leuk zo'n gitaar eens te proberen.
maar het lijkt me een goed idee als we nu locaties verzamelen, en dan in een poll zetten, voor de uiteindelijke locatie.
Als iedereen die een locatie weet waar we terechtkunnen, dan schrijf in een reactie even het even de plaats, provincie en (eventueel) de naam van het gebouw, dan zet ik ze hierneer:
1. Stein - Limburg - Studio van Ijselrobo 07
2.
3.
4.
EB Musicman? Op een stratmeeting?
Zou het hier in de buurt zijn, kom ik ook met mijn Wolfie, zou het gewaardeerd worden dan.. Vanuit het opzicht superstratje.
De LUKE wordt over het algemeen erg vergeleken met een Strat, en heeft ook nagenoeg dezelfde vorm.
Bovendien is de hardware een stuk beter, vooral de brug.
Als de meeting binnen een uurtje rijden vanaf de Koekstad is, en de datum is ok, dan neem ik mijn '95'er Standard SB MN mee.
oké, maar een superstrat, zoals de gitaar van roelsmoel, valt toch ook onder de catogorie stratocasters??
ennu, die vraag van me of er ook een Musicman kon komen, was een GASaanval op een Musicman van mij, want jullie weten wat GAS doet met een mens.
Grtz.
Ijselrobo 07
P.S. nog iemand een locatie voor bij mijn rijtje?
ik was dit topic met veel belangstelling aan het volgen en wil(de) eigenlijk ook komen met mijn stratje. maar nu gaan er ook Luke's, Wolfgangs en Musicmans komen? een strat meeting is een strat meeting en daar horen alléén strats, zoals de naam van de meeting als deed vermoeden. maar ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. anders geef je het een andere naam ( bv gear meeting? ) en dan kan je meenemen wat je wilt. of ik dan nog belangstelling heb?
groeten Pasqual.
Favorieten/bladwijzers