Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 199

Discussie: Strat meeting?

Senior Member

Standaard

Hey,

Ik vind het eigenlijk wel 'n goed idee om het 'ns 'n keertje in Limburg te doen. De tele meeting vindt geloof ik plaats in Almere en dat is vanuit Landgraaf op en neer zo'n 450km. Dat is de belangrijkste reden dat ik tot nu toe nog nooit bij 'n meeting ben geweest. Dus Stein lijkt me voor de verandering een héél goed idee.

@Ijselrobo07..Het is bij je vader, als jij het kunt organiseren is dat wel zo handig. Ik denk dat het belangrijkste is:

Datum: Januari?
    Tijd: 13.00u
    Versnaperingen: Fris/ bier/ koffie/ thee/ chips/ koekjes Of jij regelt het en vraagt iedereen om 'n kleine bijdrage, of iedereen neemt zelf iets mee en we delen het gezellig met z'n allen.
    Gitaren: wie neemt wat mee?
    Versterkers: Het is 'n studio, dus er zal vast al iets staan, maar wellicht zijn er mensen die iets fijns hebben om te showen/ mee te nemen.
    Wie: ik zal er zijn!

Suc6 (en ik wil je best helpen, maar volgens mij was dit het al zo'n beetje)

Standaard

Ik denk dat als je een succesvolle meeting wil hebben, je beter wat 'centraler' moet gaan organiseren. Dat hoeft niet meteen in Utrecht, maar Den Bosch of Eindhoven is al heel wat makkelijker bereikbaar. (zowel qua auto, als voor de mensen die met het openbaar vervoer moeten komen).

En Belgen, 't is leuk, maar moeten die eerst niet eens zelf een succesvolle meeting organiseren?
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 1 december 2010 om 14:59

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    En Belgen, 't is leuk, maar moeten die eerst niet eens zelfs een succesvolle meeting organiseren?
    Wij kunnen niet eens een regering vormen, laat staan een superdeluxehightech gitaarnetmeeting!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Wij kunnen niet eens een regering vormen, laat staan een superdeluxehightech gitaarnetmeeting!
    haha raak!

Senior Member

Standaard

Lijkt me leuk! Gewoon om eens echt een middagje Stratjes te gaan vergelijken.
    Had ook wel naar de Tele meeting gewild.
    Ik zou (als het doorgaat) eventueel 2 Strats mee kunnen nemen:
    Een Squier classic vibe met CS 69' pu's en een USA Strat van eind jaren 70 (in het bezit van m'n vriendin).
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

De ene GN meeting in Heerenveen ('multi channel amp meeting') de andere in Stein. Prima toch

Ik heb wel geen Strat maar wil best helpen organiseren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ik denk dat als je een succesvolle meeting wil hebben, je beter wat 'centraler' moet gaan organiseren. Dat hoeft niet meteen in Utrecht, maar Den Bosch of Eindhoven is al heel wat makkelijker bereikbaar. (zowel qua auto, als voor de mensen die met het openbaar vervoer moeten komen).

En Belgen, 't is leuk, maar moeten die eerst niet eens zelf een succesvolle meeting organiseren?
    Ik stem voor Den Bosch!

Dan kunnen jullie op m'n custom shoppert geilen
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

www.facebook.com/timosomers

Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

Standaard

Ik wil best naar Stein rijden hoor, daar niet van. Maar het leek me makkelijker om wat centraler te gaan zitten.

Verder qua data, Januari op z'n vroegst voor mij. De rest is erg druk hier. En in het weekend, maar dat lijkt me voor de hand liggen.

Senior Member

Standaard

Misschien kunnen we stemmen over de locatie?

En als het bij mijn vader's studio zou zijn, denk ik dat ik hem kan overhalen (gaat soms lastig) met een kleine bijdrage van iedereen die komt (ik dacht aan 2-3 euro) en ik zeg dat we gewoon een middag erover doen (als we beginnen om 13:00u. zoals in het bericht van Heibel staat)

Verder staat er niet veel in de studio, maar hier is de site: www.studioarec.com
    en omdat het huis waar ik woon aan de studio ligt, neem ik dan wel mee:
    - Fender Lonestar Stratocaster,
    - EKO S-300 Stratocaster,
    - Blade Dayton,
    - Blackstar HT-20 met mijn pedaalboard,
    - Roland Cube Go 30,
    - Marshall MG2FX.

Grtz.
    Ijselrobo 07
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Standaard

... sowieso stel ik dan voor om fatsoenlijke versterkers te laten komen. Laat dus de Marshall en cube maar thuis, de HT ken ik niet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten