Daar ben ik het niet mee eens.
Veelzijdigheid heeft absoluut voordelen in bepaalde situaties, maar in de meeste gevallen vind ik veelzijdigheid in een klein pakketje vaak 1 en al compromis en ik denk dat Orpheo daar nu ook mee zit. Elke alles in 1 amp die ik ooit gehoord heb, en dat zijn er nogal wat, klonk in mijn oren op minstens 1 kanaal als een compromis. Mijn eisen zijn misschien ook wat hoog, maar goed, liever mierenneuken dan ontevreden zijn.
Goed, er is al een heel groot topic over en ik zal er hierna over ophouden, maar ik heb persoonlijk liever een goede crunchy of cleane amp met een paar goede drive pedalen als ik alle kanten op moet. De basis moet dan wel goed zijn uiteraard, anders klinken pedalen ook niet lekker genoeg als vervanging voor een drivekanaal. Toch zijn de drivepedalen van nu ZO goed, dat ik die liever voor drive gebruik op een heel goed clean platform dan een amp met een goed drivekanaal voor clean. Het is smaak, maar ik vind het lekkerder werken. Het is een kwestie van tijd voordat de drivepedalen zo goed worden dat je geen channelswitcher meer nodig hebt.
Favorieten/bladwijzers