Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 20 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 197
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Jawel, te kijken naar bands die het wel gemaakt hebben...
    LOL.

Ik heb wel in de Ahoy gespeeld. In een of ander zaaltje weliswaar maar het VOELDE groots.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    @ Michael: hoezo heeft ie het niet voor elkaar qua gear dan?
    *Zucht*

Vooruit, als je mijn verhalen niet wil lezen, doe ik het wel in 1 zin :

Omdat hij 3 channelswitchers heeft, waarvan twee hem niet bevallen, omdat hij sounds zoekt die je niet in een channelswitcher zal vinden!

Die JMP is toch compromis-loos als het gaat om Marshall-crunch, en ook clean (spelen met volume pot v.d. gitaar) is heel erg lekker, ook al heb je in dat geval het probleem dat je volume gaat missen in een live-situatie. Vandaar mijn opmerking dat je met de JMP ook niet geheel compromis-loos zult zijn.
    Al zijn andere amps zijn ook machtig mooie dingen als je het mij vraagt, en als je daar geen toooone uit kunt halen weet ik het ook niet meer.
    Tsja, clean gaan halen uit een overstuurde Marshall is hetzelfde als metal gaan spelen met een twin reverb. Natuurlijk is dat niet compromisloos. Speel je echter in een coverband, dan kun je met die twin en een zooi drive pedalen meer kanten op dan een gemiddelde channelswitcher met minder compromissen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madcow Bekijk bericht
    Ooit gedacht om gewoon te spelen? Publiek hoort toch geen verschil
    Oh, dus we moeten allemaal maar op Roland cubes en Richwood gaan spelen? Ook de grote jongens? Lijkt me interessant. Het volgende concert van de Stones, Metallica, U2, etc, iedereen met een cube op het podium.

Kom op zeg, dit is altijd zo'n dooddoener. Bovendien hoort het publiek wel degelijk of jij goed staat te spelen omdat je tevreden bent met je geluid of dat je je hoofd er niet bij hebt omdat je alleen maar aan ie kutsound zit te denken.

Gitaarsound is het belangrijkste op aarde. Punt!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    *Zucht*

Vooruit, als je mijn verhalen niet wil lezen, doe ik het wel in 1 zin :

Omdat hij 3 channelswitchers heeft, waarvan twee hem niet bevallen, omdat hij sounds zoekt die je niet in een channelswitcher zal vinden!
    Tja, ik lees je posts echt wel, maar hij heeft ook 2 single channel-amps, en een goeie channelswitcher voegt alleen maar wat toe aan je gear toch?
    Neemt niet weg dat hij idd minder tevreden over die channelswitchers is, maar het zijn geen slechte amps, dat zegt ie zelf ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Gitaarsound is het belangrijkste op aarde. Punt!
    HELEMAAL MEE EENS!

Senior Member

Standaard

Kan allemaal wel zijn, maar Orph ZWEERT op sommige momenten echt bij zijn amps, om ze met dezelfde noodgang weer te degraderen tot non go bakken..
    Echte vox crunch, koop een vox of gelijkgestemd ( valvetech hayseed..)
    Marshall crunch? 1974 of 2061 of jtm 45...

fender clean? Bandmaster of iets dergelijke, bassman prachtig, en wil je veel poen uitgeven dan een brunetti singleman of tone king...

je hebt het ook paar keer over een ods amp, das een dumble achtige toch? a waarom zou je een dumble willen en B neem dan geen ceriatone.. ga dan voor glaswerks, two rock of bludotone.

Senior Member

Standaard

Waarom geen Ceriatone? Ik begrijp dat Howard zelf daar een voorkeur voor had.
    Nevertheless, het zelf kunnen tweaken is, Orpheo kennende, een grote plus.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Pepe, het schijnt dat ceriatone minder is, maar je kan die ods klonen heel mooi modden, die er zelf nog een tonestack bij te zetten, om maar wat te noemen. Ceriatone is dus voor mij n goede optie.

@ tillens dat is mijn olan. ik heb al contact gehad metglaswerks, maar ze zijn behoorlijk duur, en de wachtlijst is 2 jaar. in de tussentijd kan ik me vermaken met een ceriatoneeen , een stray cat 30 (t origineel, de bad cat hot cat, klinkt grandioos, en is overigens gebaseerd op een vox) en een chupacubra 100w (soort van singlechannel variant van marshalls 30thanniversary, dus dat is straks mijn hotrodded marshall).

Dat ik zweert bij mn cmw, marshall en mesa is geen geheim, en heeft er ook alle reden toe. Ik vind mn engl en rivera te gek voor het juiste doel. Spelen, zonder gedoe, alles in 1 pakket. Maar voor het maken van een te gekke toe, schieten ze simpelweg tekort, en dat heb ik in de loop der tijd dat ze in mijn bezit zijn, grif toegegeven. Bij de engl is de kritiek echter wat pittiger geweest dan bij de rivera.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Pepe, het schijnt dat ceriatone minder is, maar je kan die ods klonen heel mooi modden, die er zelf nog een tonestack bij te zetten, om maar wat te noemen. Ceriatone is dus voor mij n goede optie.

@ tillens dat is mijn olan. ik heb al contact gehad metglaswerks, maar ze zijn behoorlijk duur, en de wachtlijst is 2 jaar. in de tussentijd kan ik me vermaken met een ceriatoneeen , een stray cat 30 (t origineel, de bad cat hot cat, klinkt grandioos, en is overigens gebaseerd op een vox) en een chupacubra 100w (soort van singlechannel variant van marshalls 30thanniversary, dus dat is straks mijn hotrodded marshall).

Dat ik zweert bij mn cmw, marshall en mesa is geen geheim, en heeft er ook alle reden toe. Ik vind mn engl en rivera te gek voor het juiste doel. Spelen, zonder gedoe, alles in 1 pakket. Maar voor het maken van een te gekke toe, schieten ze simpelweg tekort, en dat heb ik in de loop der tijd dat ze in mijn bezit zijn, grif toegegeven. Bij de engl is de kritiek echter wat pittiger geweest dan bij de rivera.
    Ohrp, je moet echt eens minder drinken kerel.. hehehe..
    tja, glaswerks is geen troep. Ceriatone is leuk, maar tot nu toe wat ik heb gehoord vond ik het allemaal net niet..

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    Ohrp, je moet echt eens minder drinken kerel.. hehehe..
    tja, glaswerks is geen troep. Ceriatone is leuk, maar tot nu toe wat ik heb gehoord vond ik het allemaal net niet..
    Wat is nog minder dan niet...

Van wat ik gehoord heb is ceriatone voor mij t beste dat voor handen is, in ieder geval beter (meer naar mn wensen) dan wat ik nu heb, en van wat ik ooit gehoord en bespeeld hebn

Senior Member

Standaard

ik denk dat je gewoon al je spul moet verkopen en voor een roland cube 30 moet gaan!
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten