Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
Ja, dat gepolijste hebben die bakken in principe wel. Een gemodde Marshall heeft dat veel minder, maar is ook vaak een stuk feller. Wel die duw in je maag, dat broekspijpen gevoel. Dat is typisch iets voor een single-channel high gain bak. Mijn nieuwe Soldano heeft dat heel erg. Echt alsof je in je maag wordt gestompt. Heerlijk gevoel.

Een gemodde Marshall of iets in die richting zou denk ik perfect voor je zijn. Ik denk direct aan een Splawn, een Dave Friedman Marsha of een Soldano. (Staat nu een hotrod op gitaarmarkt!)
Ja, ik ga ook steeds meer geloven dat ik n hotrod marshall moet hebben. Ik ken de rest niet, en soldano klinkt qua specs te gek, maar ik heb er ooit op gespeeld, en kreeg knallende kopij van dat ding, dus ik zou t niet aandurven.

Ik heb ooit gezegd, mijn signature amp is gewoon 3x een jcm800.een op de low input voor clean, een normaal en een gemod met meer gain, wat strakker en iets minder fizz.zou t na al die jaren dan toch nog steeds t juiste zijn voor mij? Wel tof, 3 marshalls naast elkaar, Haha.