Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
Ik ben een beetje in de Soldano honeymoon nu, maar een SLO oid heeft een hele lekkere dynamische high gain. Je zou ook een oude 800 op de kop kunnen tikken en die (laten) modden als een gek, of een XTC classic nemen als je wat meer de klinische kant op wil. (Die laatste is natuurlijk verre van 1 kanaals en een SLO zoals Henri al zegt is ook tweekanaals, maar heeft een compromis clean en is op het drive kanaal gewoon compromisloos modded Marshall ten voete uit.)

High gain is lastig, want het wordt altijd een tikje klinisch natuurlijk. Een 800 met een tubescreamer is al high gain zat voor jou denk ik. Als je niet de deathmetal kant op wil is dat meer dan voldoende.

Succes met de zoektocht!
Gemodde marshall spreekt me natuurlijk wel aan. Ik weet hoe slash m heeft laten midden, en hoe reb beach m heeft laten modden, en die sounds zijn killer. Zo'n cae 100 anp, suhr geloof ik, weet t niet meer precies, is mijn ding niet, net als bogner.te gelikt, te gepolijst, te net, te braaf. Niet die schop in je maag-mids die n ouwe marshall heeft...