Oorspronkelijk geplaatst door chantilly tis een MIM rosewood veneer telecaster. tenminste. dat is het enige wat ik heb kunnen vinden op internet. Hmm, misschien is het wel dezelfde als de mijne. Veel is er in elk geval niet over te vinden inderdaad! Een fender 'palo escrito' telecaster. (= een soort van mexicaans rosewood) foto:
Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Hmm, misschien is het wel dezelfde als de mijne. Veel is er in elk geval niet over te vinden inderdaad! Een fender 'palo escrito' telecaster. (= een soort van mexicaans rosewood) foto: lijkt er inderdaad op! maar die van jou heeft ook nog een binding of zie ik dat verkeerd. die van mij is wel wat donkerder.
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Benen wijd, muus noar veur'n, tele d'r tussen en ROCKEN MAAR!!!
Ja, inderdaad. Er zit nog een binding op! Dan zal het toch niet hetzelfde model zijn Ik dacht eindelijk iemand gevonden te hebben met dezelfde gitaar, maar er zijn er blijkbaar toch echt niet veel van gemaakt.
ze zijn waarschijnlijk wel familie van elkaar neefjes ofzo en allebei Super mooi
Oorspronkelijk geplaatst door chantilly ze zijn waarschijnlijk wel familie van elkaar neefjes ofzo en allebei Super mooi Indeed!
Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Hmm, misschien is het wel dezelfde als de mijne. Veel is er in elk geval niet over te vinden inderdaad! Een fender 'palo escrito' telecaster. (= een soort van mexicaans rosewood) foto: Hele combo ziet er prachtig uit! Mooi setjes met die VOX, kleurenschema vormt een mooi geheel :P
zelfs de vloerbedekking matched!
Oorspronkelijk geplaatst door R2on Hele combo ziet er prachtig uit! Mooi setjes met die VOX, kleurenschema vormt een mooi geheel :P Oorspronkelijk geplaatst door chantilly zelfs de vloerbedekking matched! Hehe Thanks!
Mijn andere Tele
Oorspronkelijk geplaatst door frazaa Mijn andere Tele Lekker ding! Wat is het?
GOLDMEMBER GN FESTIVAL 6 voor allen en allen voor 6!!!
View Tag Cloud
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers