Helaas is m'n 6100 nog steeds niet binnen.
Maar ik heb nog wel even geduld.
Ik had nadat ik bericht had ontvangen van Scott Splawn, de moed niet direct opgegeven v.w.b. Splawn amps, maar had ook nog een mailtje naar Soundsgreatmusic gestuurd, met de vraag of het misschien mogelijk is, om een aantal amps naar b.v. v.d. Haar of Feedback te sturen, zodat ik ze daar zou kunnen testen.
Ik kreeg daarnet een mailtje terug met de volgende tekst:
Dit gaat 'm dus niet worden ben ik bang.Hi Henri
Apologies for the late reply. At this time we are unable to ship amps into Europe for the purpose of demo’s. I realize this is inconvenient but due to the costs involved it is not possible to do so at the current time.
Thanks and regards,
Ben
Nog een andere vraag: gisteren heb ik met m'n single coil Strat op m'n JCM 800 (2205) zitten te spelen en dat klinkt echt super op beide kanalen.
Op het scheurkanaal heb ik eigenlijk net niet genoeg gain voor b.v. Metallica nummers. Een tubescreamer doet wel wonderen maar een gitaar met humbuckers klinkt dan toch vetter uiteraard.
Met de Strat heb ik uiteraard ook een compleet andere sound.
Als ik echter m'n LP Standard (met humbuckers) op het cleane kanaal gebruik, dan klinkt dit voor geen meter, terwijl de Strat super klinkt.
Herkennen jullie dit, en zo ja, valt er iets aan te doen?
Als ik de JCM 800 nl. op het cleane kanaal ook goed kan laten klinken met m'n LP Standard, dan heb ik eigenlijk wat ik zoek.
Favorieten/bladwijzers