Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 123 van 341 EersteEerste ... 2373113121122123124125133173223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.221 t/m 1.230 van 3402
    Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Ook hier even.

Getverderrie wat een mooi ding, maar je moet echt even coolere foto's maken.
    Beetje doorbouwen met die strat, kom ik ze all2 even testen.
    ---------

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaftheholy Bekijk bericht
    Getverderrie wat een mooi ding, maar je moet echt even coolere foto's maken.
    Beetje doorbouwen met die strat, kom ik ze all2 even testen.
    ---------
    Komt goed, als het zonnetje terug is zal ik wat betere plaatje schieten.
    Koffie word vers gezet.

Senior Member

Standaard

Omdat deze gitaar het niet erg lang vol meer houd in m'n collectie, zal ik 'm nog 1 keer posten hier:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Standaard

VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Omdat deze gitaar het niet erg lang vol meer houd in m'n collectie, zal ik 'm nog 1 keer posten hier:

why not? Uber vette tele imo!

Senior Member

Standaard

Jepz, zit ook in dubio. Heb m'n oog laten vallen op een mooie Thinline copy van London City.
    Maar deze Sakai schiet wat tekort qua geluid, en de looks zijn stoer, dus als ik eraan ga lopen kloten met elementen, weet ik niet hoe dat uitpakt zeg maar
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Senior Member

Standaard

Jepz, zit ook in dubio. Heb m'n oog laten vallen op een mooie Thinline copy van London City.
    Maar deze Sakai schiet wat tekort qua geluid, en de looks zijn stoer, dus als ik eraan ga lopen kloten met elementen, weet ik niet hoe dat uitpakt zeg maar

Als ie goed speelt en akoestisch goed klinkt kun je de gok wel nemen lijkt mij. Een paar lekkere elementen erop en als het niet goed klinkt zet je de originele pups dr weer op en verpatst hem. Goeie elementen heb je niet gauw teveel in huis en anders verpats je die ook weer.

Ik heb van de week net op mijn zelfbouwtele de GFS-pups vervangen door een Paf Pro en een brugelement van Carvin (de laatste met dank aan Nocki, voor al uw tweedehands meuk ). Enorm verschil, nu haal ik er pas het echte potentieel uit. Ik ga dus ook nooit weer voor budget "kwaliteit". Dan maar wat langer zoeken tot je tweedehands wat echt goeds vindt.

Ik geloof dat Ibanez een adresje in Engeland weet waar de Toneriders erg goedkoop zijn, misschien dat dat wat voor je is?

Die Sakai ziet er wel lekker uit...
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Ik geloof dat Ibanez een adresje in Engeland weet waar de Toneriders erg goedkoop zijn, misschien dat dat wat voor je is?

http://www.dangleberrymusic.co.uk/Pickups-c-754.html

Senior Member

Standaard

GFS is niet goed te doen dan? Die hebben wel van die mooie stijlvolle Wide Range copies, en die heeft Tonerider niet. Maar goed, deze zien er ook wel stoer uit.

Standaard

GFS is niet goed te doen dan? Die hebben wel van die mooie stijlvolle Wide Range copies, en die heeft Tonerider niet. Maar goed, deze zien er ook wel stoer uit.
    Niks mis met GFS (heb ze in een van mn strats) maar ik vind de toneriders toch net ff beter klinken

er staan onderaan de pagina trouwens nog wat samples:
    http://www.tonerider.com/

en hier: http://www.tonerider.com/pickups/telepickups.html

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten