Omdat deze gitaar het niet erg lang vol meer houd in m'n collectie, zal ik 'm nog 1 keer posten hier:
![]()
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Jepz, zit ook in dubio. Heb m'n oog laten vallen op een mooie Thinline copy van London City.
Maar deze Sakai schiet wat tekort qua geluid, en de looks zijn stoer, dus als ik eraan ga lopen kloten met elementen, weet ik niet hoe dat uitpakt zeg maar![]()
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
Als ie goed speelt en akoestisch goed klinkt kun je de gok wel nemen lijkt mij. Een paar lekkere elementen eropen als het niet goed klinkt zet je de originele pups dr weer op en verpatst hem. Goeie elementen heb je niet gauw teveel in huis en anders verpats je die ook weer.
Ik heb van de week net op mijn zelfbouwtele de GFS-pups vervangen door een Paf Pro en een brugelement van Carvin (de laatste met dank aan Nocki, voor al uw tweedehands meuk). Enorm verschil, nu haal ik er pas het echte potentieel uit. Ik ga dus ook nooit weer voor budget "kwaliteit". Dan maar wat langer zoeken tot je tweedehands wat echt goeds vindt.
Ik geloof dat Ibanez een adresje in Engeland weet waar de Toneriders erg goedkoop zijn, misschien dat dat wat voor je is?
Die Sakai ziet er wel lekker uit...![]()
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
GFS is niet goed te doen dan? Die hebben wel van die mooie stijlvolle Wide Range copies, en die heeft Tonerider niet. Maar goed, deze zien er ook wel stoer uit.
Niks mis met GFS (heb ze in een van mn strats) maar ik vind de toneriders toch net ff beter klinken
er staan onderaan de pagina trouwens nog wat samples:
http://www.tonerider.com/
en hier: http://www.tonerider.com/pickups/telepickups.html
Favorieten/bladwijzers