Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 121 van 341 EersteEerste ... 2171111119120121122123131171221 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.210 van 3402

Standaard

Zitten er non-compensated of compensated zadeltjes op? Ik heb non-compensated, de ouderwetse dus, en ik moet zeggen dat ik niet echt last heb van valse akkoorden.

Maar goed, ik speel dan ook nog niet zo heel erg lang en mijn gehoor is nog niet zo goed ontwikkeld wat dat betreft. Heb jij er geen last van?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Of course. Links is een brutaaltje, beetje Roy B. sound, steel and twang. De thinline is meer crunchy en airy natuurlijk en de rechtse zit er tussen in. Oud en licht hout, dat maakt het strakker en vooral akoestischer.
    Nice!! Prachtige collectie man!! (en niet alleen de tele's!!!)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12 Bekijk bericht
    Zitten er non-compensated of compensated zadeltjes op? Ik heb non-compensated, de ouderwetse dus, en ik moet zeggen dat ik niet echt last heb van valse akkoorden.

Maar goed, ik speel dan ook nog niet zo heel erg lang en mijn gehoor is nog niet zo goed ontwikkeld wat dat betreft. Heb jij er geen last van?
    Nop. Pas als je met een stemapparaat alles gaat nameten ga je de afwijkingen zien en ook horen. Niet doen dus.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkV Bekijk bericht
    Update van mijn kant. Na wat omzwervingen heb ik twee Tele's over en die her en der wat aangepast.

No. 1:

Mijn special edition 'Ash' Tele. Deze worden door Fender gemaakt voor ketens als Guitar Center en Sam Ash. Dit is een GC versie die ik voor 250 dollar vorig jaar heb meegenomen.

Dit is niet een 'Lite Ash' zoals ze uit Korea komen, maar een MiM die volgens mij uit reserve onderdelen komen uit zowel Mexico als uit de US (de originele pickups waren de standaard US pickups bijvoorbeeld)

Ondanks dat het een Ash is, is deze behoorlijk zwaar. Doet qua gewicht niet onder voor een Les Paul. Alhoewel de wood grain wat ongelijkmatig is, vind ik het wel cool:

Nu is het een Esquire geworden. In de nek zit een Seymour Duncan Broadcaster PU en de bedrading en pots enzo zijn vervangen door RS guitarworks spul. Dat ziet er, na mijn soldeer gepruts zo uit:

Standje 1 is enkel volume. Standje 2 is volume en tone, met een extra weerstand (iets cleaner) en standje 3 is een vrij subtiele 'cocked wah'.

Schitterend ding...zelf zou ik gaan voor een zwarte slagplaat...

JJ
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Senior Member

Standaard

mijn tele in aanbouw.

"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

Senior Member

Standaard

Mijn lieveling. Een Fender Jap '62 Custom Telecaster Reissue. Tonerider Vintage Plus pickups en Wilkinson brass compensated saddles.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht

Mijn lieveling. Een Fender Jap '62 Custom Telecaster Reissue. Tonerider Vintage Plus pickups en Wilkinson brass compensated saddles.
    Ik heb de sunburst-versie. Heeeeeeerlijke gitaar.

Senior Member

Standaard

Exact deze tele, maar dan met een 'maple capped neck', dat is al eeuwen mijn natte droom....
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Godverdomme, net een strat gekocht en ik krijg alweer GAS voor een tele...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Exact deze tele, maar dan met een 'maple capped neck', dat is al eeuwen mijn natte droom....
    Maar niet periode correct Nee JK. Met Maple zijn die customs ook erg vet!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten