National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
Ik geef ff de link van m'n Youtube (video is nog aan 't uploaden, maar ben over 'n paar minuten naar school), daar bespeel ik de Tele.
Wees maar gerust, normaal zie ik er minder als een nerd uit, maar het is nog vroeg hà.
www.youtube.com/JRodriguezDaMontagne
Gewoon het enige filmpje wat er op staat
Dus, is dit een beetje oké om het geluid te beoordelen, of moet ik nog een beter filmpje maken, deze middag?
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
Laatst gewijzigd door Blend; 6 mei 2009 om 09:29
moet dat zo lang duren dan? is het een video van een uur??? er is n.l. nog steeds géén video te zien en je hebt nixge-upload naar je account dussssssss je hoeft niet zo te schreeuwen hoor!!!
we zien het straks wel gok ik?
als over zestien uur die video eindelijk ge-upload is![/SIZE]
edit ; 09:52 en eindelijk is dan het filmpje daar! ..... thanx BLEND! ;o)[/B][/B]
Laatst gewijzigd door almarvk; 6 mei 2009 om 15:30 Reden: mag wel wat minder aub!
Even het topic weer fatsoeneren... nog nooit HIER gepost door mij en dus;
Nog in de hoedanigheid zoals hij afgeleverd werd, de Dick Smith customs 'telecaster' die inmiddels een transformatie ondergaat naar esquier...
FF serieus, het geluid is nie zo best, weet niet of je de mogelijkheid hebt om het geluid apart te micen... wil nog wel eens schelen.
De kwaliteit van de cammetjes is meestal hopeloos, tel daarbij de compressie van youtube op en het einde is een beetje zoek...
Wel bedankt voor de poging i.i.g.
En je ziet er niet eens zo héél erg als een nerd uit.... valt best mee! ;o)
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Favorieten/bladwijzers