Mijn Telecaster Deluxe uit (vermoedelijk) 1973/1974:
![]()
Mijn Telecaster Deluxe uit (vermoedelijk) 1973/1974:
![]()
Wat een sexy mofo! Die kun je nog voor relatief weinig krijgen, nietwaar?
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Ik heb hem een aantal jaar geleden kunnen kopen voor 1100 euro.. Ik heb eigenlijk geen idee wat ie echt waard is.. Wat ik wél weet is dat het sindsdien mijn absolute lievelingsgitaar is, die ik nooit meer weg zal doen..
Jammer dattie niet meer orgineel is, drukt de prijs enorm is mijn ervaring.
Relatief is een belangrijk woord in deze. Viby axe though.
Ach voor 1100 zou ik daar echt wel genoegen mee nemen. Hij is niet ontzettend verneukt ofzo.
Vind het een ontzettend coole gitaar. Heb zelf een blauwe maandag een Mex RI versie in bruin gehad. Vette gitaar.
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Ja, ik moet zeggen dat ik de hond die die gaatjes in de slagplaat heeft gemaakt (waarschijnlijk om er actieve electronica in te drukken) ook niet echt kan waarderen.. Maar goed, zoals ik al zei zal ik de gitaar toch nooit weg doen, daarvoor vind ik hem veel te fijn!
Ooit kwam bij een festival een jongetje van een jaar of 9 naar me toe: "meneer, wat is uw gitaar mooi beschadigd!"![]()
Daar had hij veel reden toe!
Fantastisch mooie tele!
It might get loud!
Hoi Klaasj, geeft niet minder tijd online doet een mens goed.![]()
Lex heeft inmiddels al antwoord gegeven in een ander topic ~klik~, maar evengoed bedankt voor je aandacht.
Moet nog even kijken of ik het daadwerkelijk ga doen, maar ik mis i.i.g. een echte enkelspoel op mijn brug en de mogelijkheden ervan spreken me wel aan. Nu de sound nog wat meer doorgronden voor ik een beslissing neem.![]()
Vroeger was de toekomst beter.
Wow wat zou ik graag zo'n originele deluxe willen hebben zeg!
Favorieten/bladwijzers