Voornamelijk bezig geweest met bindingsrandjes, deze week. De freesopstelling die nodig is voor het tweede geultje langs de body is nog steeds in reparatie, dus dat werd nog even niet wat. Maar de binding zelf was al wel binnen, dus daar kon uitgebreid mee gepriegeld worden.
Foto's van dunne latjes zijn niet erg spannend, dus heb ik voor de gein maar een paar preview-plaatjes gemaakt:
En van de andere kant:
De koa binding komt overal langs, body, toets, en kop, dus ook al ligt het werk aan de body even stil, aan de nek kan alvast het een en ander gebeuren. Eerst een paar losse stukjes op maat en in vorm brengen. Weer met dat buigijzer, en dit spul werkt wel een stuk beter mee dan die zijkanten!
En dan kunnen er allerlei stukjes worden vastgeplakt. Ik vermoed dat niemand iets heeft aan foto's van een toets of een kop met een heleboel plakbandjes er op, maar aan het uiteinde van de toets kun je wel al zien hoe die binding uiteindelijk gaat worden:
Volgende week slaan we helaas weer een keer over, dan zit ik op Texel naar schapen te kijken...

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers