Het was niet bij me opgekomen, maar ik heb ook niet zo'n dik stuk palissander dat dat zou kunnen.
Ik heb vanavond weer een sessie ingelast, helaas geen zinvolle foto's kunnen maken, maar de overige vijf zijn nu allemaal even ver: de gaten zitten er in, en de omtrek is in vorm. Ik vond het wel weer mooi geweest voor vandaag, en ben dus nog niet begonnen om ze helemaal af te werken.
En dat is misschien maar goed ook! Want nu ik er over nadenk, is er toch wel iets voor je idee te zeggen. Ze zijn namelijk uiteindelijk toch allemaal net niet identiek geworden.
En ik zal jullie maar voor zijn, want ik verwacht eigenlijk dat er wel iemand tussendoor gaat roepen:
- "You're all different!"
- "I'm not..."
Maar dat terzijde. Er zitten dus kleine verschillen in de vorm, hoe netjes ik ook heb opgetekend en nagemeten. Ik dacht eerst dat ik dat wel zou kunnen goedpraten door te zeggen dat dat met die asymmetrische kop niet zo op zou vallen. Zwaktebod... Maar ik bedenk nu dat het misschien geen gek idee is om eerst de vijf knopjes nog eens op elkaar te tapen, en met z'n allen nog een keer langs de schuurdrum te halen. Dat zou toch een aardige grootste gemene deler moeten opleveren!
Ik weet alleen nog niet wanneer dit experiment moet gaan plaatsvinden. Ergens in de loop van volgende week of zo. In ieder geval na de volgende maandagavond-update.
Favorieten/bladwijzers