'You can check out any time you like, but you can never leave'![]()
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Hhaha niet normaal daar zat ik net aan te denken op pagina 90, ben ik eindelijk hier en zie ik dat staan, prachtige comment
En prachtige tele's natuurlijk! Ik krijg er maar geen genoeg van, we moeten allemaal eens ergens samen met deze teles gaan jammen, duizenden telecasters, kun je het al voorstellen xD
Hee Klaasj...
Misschien kan jij me antwoord geven... het gaat over het vervangen van mijn little '59 in brug positie door een nocaster element.
Ik heb er veel over gelezen inmiddels, wat dingetjes gehoord en het bevalt me wel maar.. quote mezelf nu even uit een ander topic..
Hoeft geen probleem te zijn begrijp ik..?
Het is niet zo dat die 3-way switch refereert aan default instellingen van de aanwezige tonepot of zoiets..?
Vroeger was de toekomst beter.
Eindelijk mag ik ook lid worden van de telecaster club. Sinds gisteren ben ik de eigenaar van deze blonde Squier SQ van 1984.
![]()
waaw, mooie kleur/lak
Sorry Tuup, beetje late reactie. Ik lees dit nu pas. Als antwoord op je vraag, om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo technisch onderlegd als het gaat om de hardware. Maar ik denk dat het niet buiten je tonepot om gaat, iemand mag me verbeteren als ik ongelijk heb. Wellicht kun je eens zoeken naar wat schemaatjes. Met mijn boerenverstand zou ik zeggen dat jouw ideetje opzich wel mogelijk is, maar ik begeef me op glad ijs als ik daar een stellig antwoord op ga geven. Vreemd ook dat niemand nog een serieus antwoord heeft gegeven, er loopt hier toch wel degelijk flink wat know-how rond. Misschien een apart topic openen in het zelfbouw gedeelte of zo, denk dat ze je daar wel van een degelijk antwoord kunnen voorzien.
Wat betreft de Nocasters, ik voel een lichtelijke hype aankomen. Een beetje als de tele hype van het afgelopen jaar.Daarmee bedoel ik jou niet in het bijzonder hoor Tuup, ik neem aan dat je niet over één nacht ijs gaat.
![]()
jezus spirit, das een mooie![]()
LEKKAH die Tele! Berry nais!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Wow, zéér mooie Tele. Mooi dat die houstructuur er lekker doorkomt !!!
Favorieten/bladwijzers