Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 107 van 341 EersteEerste ... 75797105106107108109117157207 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.061 t/m 1.070 van 3402
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent Bekijk bericht
    Dit meen je toch niet?
    ja, viel me nu eigenlijk pas op dat 't dus drap-in-disguise is...

Senior Member

Standaard

'You can check out any time you like, but you can never leave'
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    'You can check out any time you like, but you can never leave'
    Hhaha niet normaal daar zat ik net aan te denken op pagina 90, ben ik eindelijk hier en zie ik dat staan, prachtige comment

En prachtige tele's natuurlijk! Ik krijg er maar geen genoeg van, we moeten allemaal eens ergens samen met deze teles gaan jammen, duizenden telecasters, kun je het al voorstellen xD

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasj Vaak Bekijk bericht
    Qua wiring is dit het geworden (even ge-copy/paste van de Fender site):

Position 1. Special Cap. Across Entire Pickup, (for )
    Position 2. Volume Control with Cap. and Tone Control with Cap.
    Position 3. Volume Control Only No Cap., No Tone Control

Qua weerstanden, ik durf het niet zeggen eerlijk gezegd...
    Hee Klaasj...

Misschien kan jij me antwoord geven... het gaat over het vervangen van mijn little '59 in brug positie door een nocaster element.
    Ik heb er veel over gelezen inmiddels, wat dingetjes gehoord en het bevalt me wel maar.. quote mezelf nu even uit een ander topic..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Heb ik 1 vraag daarover...
    Ik begrijp dat je verschillende toonregelingen voor dit ene element kunt regelen met de 3 way switch. Ben erg slecht in technische aangelegenheden, dus vergeef me als deze vraag dom is; maar gaat dat buiten de tonepot om..?

Het is namelijk zo dat ik op mijn gepimpte Blade al een guitarfetish 25db mid/treb boost/cut heb zitten, een 3-way switch en een 2e 3-way switch (die in originele staat de VSC regelde) die ik nu voor serie/parallel/enkelspoel van de little '59 gebruik.

Om mijn Tele maximaal bruikbaar te maken zou ik die 2e switch dan willen gebruiken voor wat normaal gesproken de 3-way switch is; maar ik vraag mezelf dus af of dat zomaar kan doordat ik geen normale maar actieve toonregeling op mijn gitaar heb.
    Hoeft geen probleem te zijn begrijp ik..?
    Het is niet zo dat die 3-way switch refereert aan default instellingen van de aanwezige tonepot of zoiets..?
    Vroeger was de toekomst beter.

Senior Member

Standaard

Eindelijk mag ik ook lid worden van de telecaster club. Sinds gisteren ben ik de eigenaar van deze blonde Squier SQ van 1984.

Senior Member

Standaard

waaw, mooie kleur/lak

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Hee Klaasj...

Misschien kan jij me antwoord geven... het gaat over het vervangen van mijn little '59 in brug positie door een nocaster element.
    Ik heb er veel over gelezen inmiddels, wat dingetjes gehoord en het bevalt me wel maar.. quote mezelf nu even uit een ander topic..

Hoeft geen probleem te zijn begrijp ik..?
    Het is niet zo dat die 3-way switch refereert aan default instellingen van de aanwezige tonepot of zoiets..?
    Sorry Tuup, beetje late reactie. Ik lees dit nu pas. Als antwoord op je vraag, om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo technisch onderlegd als het gaat om de hardware. Maar ik denk dat het niet buiten je tonepot om gaat, iemand mag me verbeteren als ik ongelijk heb. Wellicht kun je eens zoeken naar wat schemaatjes. Met mijn boerenverstand zou ik zeggen dat jouw ideetje opzich wel mogelijk is, maar ik begeef me op glad ijs als ik daar een stellig antwoord op ga geven. Vreemd ook dat niemand nog een serieus antwoord heeft gegeven, er loopt hier toch wel degelijk flink wat know-how rond. Misschien een apart topic openen in het zelfbouw gedeelte of zo, denk dat ze je daar wel van een degelijk antwoord kunnen voorzien.

Wat betreft de Nocasters, ik voel een lichtelijke hype aankomen. Een beetje als de tele hype van het afgelopen jaar. Daarmee bedoel ik jou niet in het bijzonder hoor Tuup, ik neem aan dat je niet over één nacht ijs gaat.

Senior Member

Standaard

jezus spirit, das een mooie

Senior Member

Standaard

LEKKAH die Tele! Berry nais!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Wow, zéér mooie Tele. Mooi dat die houstructuur er lekker doorkomt !!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten