Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasj Vaak Bekijk bericht
Qua wiring is dit het geworden (even ge-copy/paste van de Fender site):

Position 1. Special Cap. Across Entire Pickup, (for )
Position 2. Volume Control with Cap. and Tone Control with Cap.
Position 3. Volume Control Only No Cap., No Tone Control

Qua weerstanden, ik durf het niet zeggen eerlijk gezegd...
Hee Klaasj...

Misschien kan jij me antwoord geven... het gaat over het vervangen van mijn little '59 in brug positie door een nocaster element.
Ik heb er veel over gelezen inmiddels, wat dingetjes gehoord en het bevalt me wel maar.. quote mezelf nu even uit een ander topic..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
Heb ik 1 vraag daarover...
Ik begrijp dat je verschillende toonregelingen voor dit ene element kunt regelen met de 3 way switch. Ben erg slecht in technische aangelegenheden, dus vergeef me als deze vraag dom is; maar gaat dat buiten de tonepot om..?

Het is namelijk zo dat ik op mijn gepimpte Blade al een guitarfetish 25db mid/treb boost/cut heb zitten, een 3-way switch en een 2e 3-way switch (die in originele staat de VSC regelde) die ik nu voor serie/parallel/enkelspoel van de little '59 gebruik.

Om mijn Tele maximaal bruikbaar te maken zou ik die 2e switch dan willen gebruiken voor wat normaal gesproken de 3-way switch is; maar ik vraag mezelf dus af of dat zomaar kan doordat ik geen normale maar actieve toonregeling op mijn gitaar heb.
Hoeft geen probleem te zijn begrijp ik..?
Het is niet zo dat die 3-way switch refereert aan default instellingen van de aanwezige tonepot of zoiets..?