Over het algemeen heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Ik heb ook gemerkt dat wij, sinds we met de band eens echt werk hebben gemaakt van ons podiumgeluid, het eigenlijk nooit mis kan gaan. Wij zijn zo een hele middag bezig geweest met de gitaarversterkers naast elkaar te zetten en zo af te stellen dat het geheel lekker klinkt en we toch niet in elkaars weg zitten. Dan heb je ook geen gigantisch volume nodig.

Het enige wat mij soms stoort zijn monitor mixers die in mijn plaats beslissen wat ik wel en niet wil horen. Heb het onlangs nog eens meegemaakt dat we beginnen spelen en mijn gitaar echt oerend hard op de monitor zit. Ik hoorde bijna niets meer van de rest van de band (wat voor mij belangrijker is dan mijn eigen gitaar, zelfs op een heel zacht volume haal ik die nog wel uit de mix)

Na een paar keer teken doen, was het wel snel opgelost dus echt een slechte ervaring is het ook niet. Achteraf even met die monitormixer gepraat en die kon bijna niet geloven dat ik voldoende had aan mijn amp die achter mij op de grond stond. Tja, leve de beamblockers zeker...