Ik zou graag meer info willen hebben over racks etc. en om jullie niet te veel lastig te vallen. Waar kan ik hier meer over lezen?
it's better to burn out than to fade away
@ Nocki en Hole:
Hoe bevalt die eindtrap jullie? Ik ben namelijk van plan deze aan te schaffen (in combinatie met een Engl E570). Ik moet em zelf nog gaan testen bij Jukebox, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2
misschien kun je http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=90781 eerst eens helemaal lezen, uitschrijven en in iedere positie leren spelen![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Ik sluit me aan bij Nocki: Beste eindtrap die ik ooit heb gehad.
Moet er eerlijkshalve ook bij zeggen dat het ook de enige is.![]()
idem dito hiero.
Nu we toch bezig zijn....
Waarom vinden jullie em beter dan andere poweramps?
Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2
"Omdat hij beter klinkt"
Tja, omschrijf het maar eens, dan kom je toch steeds uit bij de cliché's "openener, helderder, warmer". Ik kan het echt niet omschrijven. Overigens was bij mij ook het feit dat ik hem voor een mooie prijs (2de hands, je komt ze niet vaak tegen en de mijne is gewoon als nieuw) kon kopen doorslaggevend.
Favorieten/bladwijzers