Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 96 van 252 EersteEerste ... 46869495969798106146196 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 960 van 2514
    Senior Member

Standaard

Jeej, net een 4he doubledoor besteld, binnenkort een girly rackje in huis. Mag ik weer legaal in dit subforum komen Al mis ik mijn 12he nog niet, en mijn rug ook niet (die heeft nu een hekel aan de recto oversized...)

Zal ook nog wel een fototje posten tegen die tijd, om on-topic te blijven (niet dat een 4he interessant is . )
    Laatst gewijzigd door AART; 1 december 2008 om 20:25

Banned

Standaard eindtrap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Wat voor eindtrap is dat?
    Dat is een crown xls 400

Standaard

gisteren Patchmate binnen gekregen en gelijk mee kunnen oefenen. Heb nog niet heel kritisch kunnen luisteren maar het was fijn om alles weer te kunnen schakelen.
    Rack ziet er ook wat rustiger uit nu het voor het grootste deel zwart is...
    Ik heb ook de zilveren frontjes van de rackjes beplakt met zwarte tape zodat dat wat rustige oogt...

Binnenkort dus maar eens gaan bekabelen en dan komen daar ook foto's van...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Ziet er goed uit Nocki!!
    Slaat de patchmate alles netjes op?

Senior Member

Standaard

Nocki,

Nogmaals : wat een gave set. Zowat alles wat ik ook zou willen zit erin...

Staat er niet iets van jou op Youtube of zo? (ben erg benieuwd hoe het geheel klinkt)

Trouwens, als ik mijn Depth (op de VHT) zo zet net als jij, dan trilt beneden de kalk van het plafond.....

Standaard

Hee Bram,

De Patchmate doet het fantastisch! En het mooiste is... nog meer lampjes aan de voorkant!
    Moet me er nog in gaan verdiepen of ik de hush en zo ga gebruiken... heb nog geen idee...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Nocki,

Nogmaals : wat een gave set. Zowat alles wat ik ook zou willen zit erin...

Staat er niet iets van jou op Youtube of zo? (ben erg benieuwd hoe het geheel klinkt)

Trouwens, als ik mijn Depth (op de VHT) zo zet net als jij, dan trilt beneden de kalk van het plafond.....

Tis idd een hele fijne set. Ik ben er happy mee.Heb de basis nu alweer een maand of 2 a 3 en ben nog steeds enorm blij als ik sta te spelen.
    Gisteren deed ik weer dingen waar ik zelf verbaast over was...
    Ik zal eens iets op youtube zetten als het af is... Tot nu toe staan er 2 filmpjes op youtube van me. 1 wwaarop je kan zien dat een goedkope gitaar en een goede amp beter is dan een dure gitaar en een goedkope amp

Ik speel op de Egnater - epi film beter dan op de valvestate - lp custom film.. Ik schaam me er zelf voor...

De depth knop staat op de foto nog niet goed. Alles is nog niet 100% ingeregeld. Ik loop nog enorm veel te rommelen met de instellingen...

Senior Member

Standaard

Vraag me af wanneer je net als ik tot bezinning komt en denkt wtf en begint te downgraden naar enkel een 6HE

Raf
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Hee Bram,

De Patchmate doet het fantastisch! En het mooiste is... nog meer lampjes aan de voorkant!
    Moet me er nog in gaan verdiepen of ik de hush en zo ga gebruiken... heb nog geen idee...

Tis idd een hele fijne set. Ik ben er happy mee.Heb de basis nu alweer een maand of 2 a 3 en ben nog steeds enorm blij als ik sta te spelen.
    Gisteren deed ik weer dingen waar ik zelf verbaast over was...
    Ik zal eens iets op youtube zetten als het af is... Tot nu toe staan er 2 filmpjes op youtube van me. 1 wwaarop je kan zien dat een goedkope gitaar en een goede amp beter is dan een dure gitaar en een goedkope amp

Ik speel op de Egnater - epi film beter dan op de valvestate - lp custom film.. Ik schaam me er zelf voor...

De depth knop staat op de foto nog niet goed. Alles is nog niet 100% ingeregeld. Ik loop nog enorm veel te rommelen met de instellingen...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raffie Bekijk bericht
    Vraag me af wanneer je net als ik tot bezinning komt en denkt wtf en begint te downgraden naar enkel een 6HE

Raf
    En dan door tot de enkel kanaals JCM 800 met booster (OCD)...

(zoals ik )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raffie Bekijk bericht

Raf

Dat is het leuke. Dit doe ik op deze manier omdat ik dan de verschillende delen makkelijk kan dragen en bepaalde racks mee neem naar gelang er iets anders al is.

Ik twijfel wel nog over de poweramp. Misschien komt die nog in een 2he rack met vaste wielen. Dat is het zwaarste rack en de lade helpt niet echt mee.

Het bovenste rack behuisd ook mn wah pedaal en dat rack gaat dus mee naar de kerk waar mn marshall stackje met onboard fx staat. Ik heb dan maar 1 rack nodig.

In de oefenruimte hoop ik binnenkort een 4x12 te zetten waardoor ik bij oefenen nog maar 2 rackjes nodig heb... Als ik daar ook nog een poweramp versier is het helemaal af en hoef ik nog minder te slepen. Bij mij is slepen het probleem. daar heb ik echt een hekel aan...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Hee Bram,

Maak eens een foto in het donker dan!

Als je alles strak bekabeld heb je genoeg aan de noise supressor van de G-force. Ik zou zo min mogelijk 'afdoen' aan je geluid tot het bij je effects processor is.
    Aangeboden: (brakke) Boss ME-6 incl. adapter (ruilen tegen iets leuks...)

Gezocht: Pedalenspul :-)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten