Gevaalijk in de zin van "wegvallen in de mix". Als je er voor staat klinkt het wel geinig en iets meer 'hifi', maar zodra anderen mee gaan spelen moet je flink omhoog in volume om hoorbaar te blijven.
Hier kun je goed horen hoe 'gevaarlijk' hij is...
Van dat filmpje van die gast met baard en ontbloot bovenlichaam (waarom moet dat trouwens in godsnaam??) en blauwe metalgitaar die wel eens even zal laten horen hoe goed die BBE is, moet ik altijd lachen..Ik hoor alleen
man schreeuwt WITHOUT BBE -----*kutgeluid*
man schreeuwt WITH BBE -----*nog meer kutgeluid*
...helaas geen linkje, Joetoeb hier geblokt op het werk.
ah...zo!
eerlijk gezegd... mijn twee h&k triamps met de gain op 120 in de presets van de gt8 en de gainswitch op high,klinken eigenlijk perfect... je hoeft buiten de standaard toonregeling niets toe te voegen...de globale eq van de gt8 staat o% en alle andere eq's enzo ook...
alléén die twee voorversterkers met de globale ns van de gt8 en dan rechtstreeks in de poweramp is alle highgain die je ooit nodig hebt... zo goed is de gt.
Mijn maximizer zit in een tweekanaals preampje van 89,-... de maximizer kost dat ook.. ik koos voor de preamp om een backup preamp te hebben mocht er ooit iets mis gaan met de gt8..
a.s. vrijdag de set op "full blast" uitproberen...
voor nu,ik ga weer spelen.
later!![]()
Favorieten/bladwijzers