Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 97 van 252 EersteEerste ... 47879596979899107147197 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 961 t/m 970 van 2514
    Senior Member

Standaard

Fijn om te horen dat 'ie het goed doet!! Een hele opluchting!
    Ik heb volgens mij ooit ergens gelezen dat juist de hush-functie ervoor zorgt dat de analoge optie in rocktron-units niet mogelijk is. Kan dat?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic Bean Bekijk bericht
    Maak eens een foto in het donker dan!

Als je alles strak bekabeld heb je genoeg aan de noise supressor van de G-force. Ik zou zo min mogelijk 'afdoen' aan je geluid tot het bij je effects processor is.

Doen ik...
    Ik denk niet dat ik veel ga rommelen. Een tube screamer achtige voor de amp is genoeg. Compressors en Noisegates heb ik nog nooit gebruikt dus waarschijnlij nu ook niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram78 Bekijk bericht
    Fijn om te horen dat 'ie het goed doet!! Een hele opluchting!
    Ik heb volgens mij ooit ergens gelezen dat juist de hush-functie ervoor zorgt dat de analoge optie in rocktron-units niet mogelijk is. Kan dat?

Klopt. Maar dat heeft niets te maken met de patchmate.

Bij de intellifex,replifex enzo gaat je complete signaal door de ADDA convertors heen en heb je nog tonesuck. dus als je daar niet de hufh algo's gebruikt zit je goed.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Dat is het leuke. Dit doe ik op deze manier omdat ik dan de verschillende delen makkelijk kan dragen en bepaalde racks mee neem naar gelang er iets anders al is.

Ik twijfel wel nog over de poweramp. Misschien komt die nog in een 2he rack met vaste wielen. Dat is het zwaarste rack en de lade helpt niet echt mee.

Het bovenste rack behuisd ook mn wah pedaal en dat rack gaat dus mee naar de kerk waar mn marshall stackje met onboard fx staat. Ik heb dan maar 1 rack nodig.

In de oefenruimte hoop ik binnenkort een 4x12 te zetten waardoor ik bij oefenen nog maar 2 rackjes nodig heb... Als ik daar ook nog een poweramp versier is het helemaal af en hoef ik nog minder te slepen. Bij mij is slepen het probleem. daar heb ik echt een hekel aan...
    Hehe een hekel aan slepen en dan 3 aparte racks , maw 3 keer heen en weer lopen ...
    Mijn huidige setup is 6HE waar een zware lampeneindtrap in zit, dat is voor mij 't max dat ik wil dragen. Ook bv mensen die een top gebruiken en dan extra 19 inch spul is zo'n gezeul. Benieuwd wat het volgende gaat zijn Nocki

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raffie Bekijk bericht
    Hehe een hekel aan slepen en dan 3 aparte racks , maw 3 keer heen en weer lopen ...
    Ik heb 2 handen...
    Naast het vaker moeten lopen wat idd het geval is als ik geen wieletjes zou gebruiken is het wel makkelijekr lopen. Mn 12 He kreeg ik vroeger niet alleen in de auto en als ik het wel deed voelde ik dat flink in mn rug. Nu sleep ik ook niet meer alle gear die ik niet gebruik mee als het neit hoeft...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raffie Bekijk bericht
    Mijn huidige setup is 6HE waar een zware lampeneindtrap in zit, dat is voor mij 't max dat ik wil dragen. Ook bv mensen die een top gebruiken en dan extra 19 inch spul is zo'n gezeul. Benieuwd wat het volgende gaat zijn Nocki

Ik ben ook benieuwd. we zullen zien...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Alexander van Engelen

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Potdomme wat een prachtige set!!!
    HERRIE.

Senior Member

Standaard

Jongens,

Waar blijven die rack foto's???

rack (1)
    "frame with bars," c.1305, possibly from M.Du. rec "framework," related to recken "stretch out," cognate with O.E. reccan "to stretch out," from P.Gmc. *rakjanan (cf. O.N. rekja, O.Fris. reza, O.H.G. recchen, Ger. recken, Goth. uf-rakjan "to stretch out"). The verb meaning "to sleep" is teen-ager slang from 1960s (rack was Navy slang for "bed" in 1940s). Meaning "instrument of torture" first recorded c.1460 (verb meaning "to torture on the rack" is from 1433), perhaps from Ger. rackbank, originally an implement for stretching leather, etc. Fig. sense of "agony" is from 1591. Mechanical meaning "toothed bar" is from 1797 (see pinion). Meaning "set of antlers" is first attested 1945, Amer.Eng.; hence slang sense of "a woman's breasts" (especially if large), c.1980s. Off the rack in ref. to clothing is from 1962. Rack up "register accumulate, achieve" is first attested 1961, probably from method of keeping score in pool halls.

Het is weer een keer vrijdag, dus negeer deze post maar

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    supermooi spul, maar na het lezen van je beschrijving op je website, vraag ik me toch een paar dingen af.

- de pedalen op je bord, die moet je zelf switchen? Die worden niet met midi geswitched toch?
    - hebje de padeln op je bord allemaal vóór de amp staan?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Ik heb 2 handen...
    Naast het vaker moeten lopen wat idd het geval is als ik geen wieletjes zou gebruiken is het wel makkelijekr lopen. Mn 12 He kreeg ik vroeger niet alleen in de auto en als ik het wel deed voelde ik dat flink in mn rug. Nu sleep ik ook niet meer alle gear die ik niet gebruik mee als het neit hoeft...

Ik ben ook benieuwd. we zullen zien...
    38" rack! heb je dezelfde hoogte, met minder he
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    loopt die Phase90 nu via 'n loopert ?
    mooie out-of-the-ordinary set inderdaad..!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten