Bij veel forums staat een avatar onder de naam van de poster. Waarom is dat hier niet het geval?
Best geinig om je main guitar, bandlogo of mugshot te plaatsen.
Bij veel forums staat een avatar onder de naam van de poster. Waarom is dat hier niet het geval?
Best geinig om je main guitar, bandlogo of mugshot te plaatsen.
Favorieten/bladwijzers