Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thyrif Bekijk bericht
Ja, zou leuk zijn, maar de cab is mono anders had ik dat zeker al geprobeerd! En er is ook maar 1 standbyknop voor beide kanalen tegelijk. In de manual staat dat het kan, dus het zal wel goed zijn, op sevenstring.org gebruiken meer mensen dat ding ook zo. (wel ff tapen voor de veiligheid )

edit: oh ja, wat vind iedereen van powerconditioners? Zit nu gewoon een adam hall stekkerblok aan de achterkant xD
Waar is die derde knop dan voor (ik zie 3 switches op de MB) (sorry, te lui om te googlen).
ECHTE powerconditioners zijn handig als je op mobiele aggregaten moet spelen. De stroom uit de muur in Nederland is echter ontzettend stabiel dus je hebt geen powerconditioner nodig die zorgt dat er altijd 220 volt geleverd wordt. De goedkopere modellen hebben wel een overspanningsbeveiliging maar of dat echt nodig is weet ik ook niet. Ik heb zelf een Samson Powerbrite omdat ik het handig vind om aan de voorkant een centrale aan/uit-schakelaar te hebben, en de leds komen ook wel eens van pas. Het ding doet echter niet veel meer dan stroom verdelen, en er zit een overspanningsbeveiliging op.