Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 233 van 252 EersteEerste ... 133183223231232233234235243 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.321 t/m 2.330 van 2514
    Senior Member

Standaard

De G-Major's zijn leuke dingen (vooral de 2 :P). Ze hebben een Pro/Consumer-setting om het volume te controleren, dus daarmee kun je zorgen dat ie hard genoeg staat (tesamen met het volume uiteraard).
    Wat is de reden dat je een GM gaat gebruiken bij je 11R?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArnoM Bekijk bericht

Overigens, iemand enig idee of de FX loop aansluitingen van de Eleven Rack gebalanceerd zijn?
    Dan ga ik nog even andere patch kabeltjes halen namelijk.
    Sorry, maar dat is toch echt een gevalletje RTFM.

TRS, dus balanced<--
    Laatst gewijzigd door hole; 30 september 2013 om 16:45

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Wat is de reden dat je een GM gaat gebruiken bij je 11R?
    Voornamelijk vanwege het scala aan pitch effecten, die de Eleven rack geen één heeft.

Dat van de niveaus heb ik gezien, maar bij Pro lijkt het signaal net te zacht.
    Dus wordt het denk ik Consumer en dan de output van de 11R terugschroeven.
    Vandaar ook mijn vraag, ik dacht misschien heeft iemand er ervaring mee en weet hij waar ongeveer de "sweet spot" zit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Sorry, maar dat is toch echt een gevalletje RTFM.

TRS, dus balanced<--
    Die heb ik dus bekeken, maar blijkbaar heb ik (evenals de medewerker van Thomann) daar overheen gelezen.
    Bedankt in ieder geval!
    Mijn gear: Avid Eleven Rack, TC Electronic G-Major, Marshall Valvestate 8008, Behringer FCB1010 (UnO), Bugera 412F-BK, Samson PowerBrite PB11

Senior Member

Standaard

AxeFX eruit, pedaltray erin.

Wilde met de looper de Phaser pre-gain en delay Post-gain, maar dat is een groundloop-party, dus voorlopig alles post gain. Wil ernog een chorus en reverb bij (wschlk ook Mooer)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht

AxeFX eruit, pedaltray erin.

Wilde met de looper de Phaser pre-gain en delay Post-gain, maar dat is een groundloop-party, dus voorlopig alles post gain. Wil ernog een chorus en reverb bij (wschlk ook Mooer)
    De AxeFX eruit?! Mark, watskeburt?

Senior Member

Standaard

Vond het wat overkill voor alleen delay, reverb en wat modulatie. Daarnaast vond ik dat het geluid teveel werd aangetast. Alleen als ik hem 100% wet gebruikte was er geen tonesuck (wat op zich raar is), als ik ook droog signaal mee liet lopen kwam er zo'n nasaal dekentje over de 'tone'
    (overigens vind ik nog steeds dat er geweldig geluid uitkomt, als je hem standalone gebruikt). Heb hem nu in mijn "studio" om te pingelen/oefenen/opnemen.
    Laatst gewijzigd door hole; 3 oktober 2013 om 13:39

Senior Member

Standaard

Die tonesuck herken ik ook wel. Je zou m parallel kunnen plaatsen. Ik vind de flanger echter zo gruwelijk lekker dat dat niet gaat . Ik heb de Axe momenteel als end-all unit waarvan de eerste set outputs met cab sim naar de tafel kan en tweede set naar mn power amp. In jouw geval zou je 4cm kunnen gebruiken en pregain gebruiken voor bv phaser. De Axe weegt ook niks dus wordt mss wel lichter dan pedalen.

Senior Member

Standaard

4cm heb ik geprobeerd en ik vond dat te 'noisy'.

en daarnaast is het gewoon leuk om met gear bezig te zijn en nieuwe setups te maken en zo. Who are we kidding

Senior Member

Standaard

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik verbaasde me er echter over dat je de Axe niet gebruikt in je main set, omdat de Axe zo veelzijdig is. Tonesuck is wel een goeie reden :P.
    Ik hoop nog eens een Egnater Armageddon te kopen en bij mn rack te plakken. Mijn rack is nu Axe + Switchblade 8 met pedalen en juist de Axe-FX vind ik fijn in deze setup.

Senior Member

Standaard

Pedalshelf met Eventide Timefactor & Pitchfactor eruit, Eclipse erin (en meteen naar een handzamere 6HE ipv 8HE):

Nu de achterkant nog netjes maken...als iemand tips heeft voor een stevige 6HE kunststof case met een front naar rear rail afstand van ca 450mm?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten