Er bestaat niet zoiets als, de waarheid.... geloof me.
(dat is de waarheid)
Printable View
Ik heb het filmpje gezien hoor en vond het ook grappig. Raakte de kern wat mij betreft ook volkomen, maar ik denk dat ik er anders tegenaan kijk dan jij, Mitch. Overigens, ik zou je echt willen adviseren om 's beter te gaan lezen hoor Mitch en dat is niet eens een aanval. Zelfreflectie voldoende in meerdere posts. Behalve één persoon en daar zit 'm de irritatie in. Gelijke monniken, gelijke kappen. Je hebt me destijds een PM gestuurd, wat betreft het klagen van Brad, vooral ook over mijn persoontje. Ik was daar ook helemaal niet boos over, maar ik vond het wel een beetje de omgekeerde wereld. Ging over een aangepaste post, omdat Brad, zoals je het zelf ook verwoorde, had lopen janken per PM. Die aangepaste post zal me echt een worst zijn. Als dat voor de goeie vrede is, helemaal prima, echt. Maar je gaat er mijns inziens wel echt aan voorbij dat het wel een beetje de omgekeerde wereld is.
Mitch, ik vind het jammer dat jij het groepje, een term die ik niet gebruik, klein maakt, terwijl het in werkelijkheid echt veel groter is. Verder weet ik van mezelf en van diverse anderen dat er regelmatig meldingen aan Mods achterwege werden gelaten. Tenslotte vind ik het jammer dat het wordt gedoogd dat ik word uitgescholden, terwijl ik zelf nog nooit betrapt ben op het uitschelden van een Gn'er.
Omdat je heel vaak laat merken dat je een tyfushekel hebt aan Brad en dat is niet verboden, hij zal ook nooit mijn vriendje worden, maar je laat je wel heel makkelijk overhalen tot reageren. Dus als je eerst tot tien telt (doe ik ook vaak), dan slik je gegarandeerd de helft in.
En mijn telraam staat klaar!
Ik weet niet of je daar mij mee bedoelt maar als je daar mij wel mee bedoelt dan is dat grote onzin . Ik heb je volgens mij zelfs recent nooit een private message gestuurd
Wel heb ik je eens van repliek gediend toen je mij uit het niets een keer aanviel . Maar daarbij heb ik je niet uitgescholden en zeker niet bedreigd
Oh ik zie nu dat je al hebt aangegeven dat ik dat niet was , laat dat wel duidelijk zijn
Nou? Waar veeg jij je harige aars mee af? http://i549.photobucket.com/albums/i...psnwr4h0on.jpg
Ik heb het vermoeden dat het plaatje van Jutter, een soort van flexibele grote kolomboormachine met voetbediening een reactie was op de Behringer post van mij die ervoor zat.
Overigens was die Behringer post een reactie op de openingspost.
Die openingspost was redelijk sumier:
"Goeie chorus"
"Linkje"
Ofzo was het.
Vond het nou niet echt een spectaculair pedaaltje en ben van mening dat die Behringer beter uit de test komt, afgaande op alleen het YouTube filmpje.
Je kan het woord groepje vervelend vinden. Wellicht omdat het een georganiseerd iets zou kunnen impliceren en dat is in dit verband idd niet aan de orde.
Ik gebruik persoonlijk het woord groepje voor dit doorlopende gezeik met brad ook en dat is zonder dat ik dat georganiseerde bedoel. Wat ik ermee bedoel is dat het steeds hetzelfde zeer kleine aantal forumleden is dat maar blijft reageren op zooi die ze ook gewoon zouden kunnen negeren.
In dit onderwerp is het qua groepje geen heel ander beeld dan in het overgrote deel van de ellende die wij hebben moeten verwijderen de afgelopen tijd.
Er wordt tegen brad gezegd dat hij dit onderwerp als spiegel zou kunnen gebruiken.
Daar ben ik het hartgrondig mee eens. Alleen verwacht ik dat niet van brad. Het zou kunnen zijn dat hij daar de wil niet voor heeft, maar ik vermoed al langer dat hij er gewoonweg de capaciteiten niet voor heeft.
Echter... jij (en de rest van het groepje ;)) zouden dit onderwerp evengoed als spiegel kunnen gebruiken en ik schat jullie hoger in dan brad. Al doen jullie met dat hardnekkig blijven reageren op dat mannetje wel je best om die inschatting te weerleggen :D.
Fakking hell, zijn jullie nog steeds zo geobsedeerd door Brad? Ik heb de naam dat ik altijd reageer, en dat ook blijf doen, maar ik geef me gewonnen. Jullie zijn daar nog veel beter in dan ik.
Laat hem, we zijn er toch wel achter dat hij het nooit op zichzelf zal betrekken? Of hij dat nou bewust doet, of dat het een psychische oorzaak heeft, dat boeit niet. Gelijk krijg je toch niet, hoe goed je ook beargumenteert. Dus steek je energie ergens anders in.
Ach, een beetje reuring in de tent... Ik heb me prima vermaakt hoor, waarvoor dank, ook aan Brad! Het is je weer gelukt jong en je hebt het ironisch genoeg niet eens door.:crazyhappy:
De reacties erna zijn ook zo ongelooflijk voorspelbaar. De rook is wat opgetrokken en dan komen de reacties, de één nog heiliger dan de paus als de ander. Maar wel reageren, toch nog een beetje geobsedeerd.:D
edit: Ik moet nog steeds smakelijk lachen om het woord 'groepje'.:)
Ik begrijp overigens dat je op onzinnige topics niet mag reageren? Waarom er dan geen slotje op? Dan doen ze op andere fora wel hoor, ter voorkoming van reacties.
Brum ik ben echt blij , hoe zielig het ook is dat dit gedoe jou genoegdoening schenkt en jou getroebleerde geest blijkkbaar enige verlichting brengt . Zeg Wilson je hebt helemaal gelijk joh die gozer weet niet van ophouden helemaal geobsedeerd :D
Je hebt helemaal gelijk Brad! Echter, het lijdend voorwerp in deze, dat is niet ik.:)
Je mag prima op onzinnige topics reageren. Alleen niet met onzinnige posts waarin je eigenlijk alleen maar het topic (of de topic starter) als onzinnig bestempeld en dergelijke.
Er gaat niet bij voorbaat een slotje op, omdat er misschien wel mensen zijn die het niet onzinnig vinden. Dan komen er reacties en blijft het onderwerp een tijdje lopen. Als er geen reacties komen (en kennelijk iedereen het onzinnig of oninteressant vindt) dan zakt het vanzelf weg. Of je ziet het op zijn minst niet steeds weer dik gedrukt staan.
Slotje is dus nergens voor nodig.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als bij brad. Als je niet reageert, is er geen mod-actie nodig... je kan het dus helemaal bij jezelf houden :ok:.
Oh ja... en als je iets zó aanstootgevend onzinnig vindt dat je écht denkt dat er een acute mod-actie nodig is, dan kan je rapporteren. Zo hoef je het onderwerp of de post in kwestie totaal niet de eer van een openbare reactie te gunnen. Mooi toch?
Pimmetje, in de ideale situatie heb je helemaal gelijk.
Ja kijk, en met dit soort posts, dan ga je bepaalde topics nog begrijpen ook.:chicken:
Brad, ik ga me douchen en ga wat van m'n dag maken. Misschien dat ik vanavond nog wel 's terug lees, dus niet in paniek raken als ik even niet reageer. En onthoudt Brad; jij hebt altijd gelijk!
@Brum: En waarom zou het precies in deze situatie niet werken/gelden?
Omdat het niet de ideale situatie is, Pimmetje. Mensen reageren namelijk wel als telkens dezelfde persoon onzintopics loopt aan te maken en onzin reacties loopt te verkondigen in andere topics. Anders hadden we het er nu niet eens over gehad. Je ziet bij veel andere fora dat ze dat willen voorkomen. Ik val je ook helemaal niet aan, ik vind zelfs dat je gelijk hebt. Mensen hoeven niet altijd te reageren. Maar dat is wat ik zeg, dat is in de ideale situatie. Je hebt met heel veel verschillende karakters te maken, dat krijg je nooit voor elkaar.
Inderdaad. Brum, kijk ook eens naar jezelf. De laatste 7 posts is/gaat weer over een bitchfight tussen jou en Brad. Laat los, reageer niet meer, het heeft geen zin.
Joh, ik reageer al bijna nooit op die vent, maar daarom mag ik nog zo nu en dan wel 's een geintje maken. Niets menselijks is me vreemd. Je leest er echt meer in dan dat het voorstelt. Ook dit is, vind ik, grappig. Ik post hier bijna nooit. En nu, een momentopname en de meningen zijn gemaakt. Ja sorry, ik vind dat grappig.:) Je denkt toch ook niet echt dat ik de illusie heb dat ik betreffend persoon ook maar enigszins bereik. Zelfreflectie genoeg in dit topic hoor, behalve van één persoon.
Naar jezelf moeten kijken, omdat een ander dat, om wat voor reden dan ook, niet kan. Waarvoor is dat? Ter compensatie van de ander? Deze is niet als geintje bedoeld, ik stel deze vraag serieus.
Ik zie hier vaak vol weemoed mensen over het verleden praten, toen het hier zo nu en dan echt een bende was. Nou is er een keer een beetje reuring in de tent, is het ook weer niet goed!:dontgeti:
Nee Brum, in die tijd liepen er gewoon een hoop bully's op het schoolplein rond.
Nu hebben we een Freekie die in zijn onbenulligheid over zandtaartjes heen rijd. Die kan je negeren of pesten, zo simpel ligt het.
Aan freaky figuren anders geen gebrek hier . Maar zoals ik al eerder zei , je hebt figuren die op een leuke manier gefreakt zijn en figuren die op een vervelende geflipte manier gefreakt zijn
En inderdaad degenen die op een vervelende geflipte manier gefreakt zijn kun je maar beter negeren en geen tikkies terug verkopen . Ze hebben het al moeilijk genoeg met zichzelf
Zoals het bovenstaande bijvoorbeeld , ik zou hier weer een zeer sarcastische tegen opmerking kunnen plaatsen maar dat doe ik maar niet , blijkbaar had deze persoon na de kritiek die ik hem gaf nog het idee dat hij nog een appeltje met mij te schillen had
Dat gun ik hem maar even
Beste Han ,
Ik heb op jouw verzoek het serieus meerdere malen doorgelezen . Feit is dat veel mensen in zekere mate narcistische trekjes vertonen , maar niet in een dergelijke mate dat zij daadwerkelijk als narcist aangemerkt kunnen worden
Hoewel ik ik zeker ook in enige mate mijzelf in het profiel van de narcist herken , is dat niet van een dergelijk gehalte dat ik vind dat ik als narcist aangemerkt kan worden
De mensen die mij in het dagelijks leven meemaken vinden mij hoewel enigszins ijdel als het om mijn uiterlijk gaat , alles behalve een narcist maar eerder een persoon met een groot empathisch vermogen
Op andere fora waar ik actief ben vind men dat overigens ook , misschien is dat wel iets om eens te overdenken
Ik denk niet dat dit de reactie is waar je op gehoopt had maar zo denk ik erover en hier moet je het mee doen
groeten
Zelfkennis kan heel handig zijn. Leermomenten in overvloed op dit forum.
De enige reden dat ik ageer tegen de door de Mods gebruikte term "groepje", is dat dit geen recht doet aan de groep GN'ers die zich frequent storen aan een behoorlijk deel van de topics/postings van Brad. Als daarvoor het afgelopen jaar zou worden teruggehaald, dan kom je op hele andere aantallen dan de 5-6 die door Mitch worden geschetst.
Ik wil best een mea culpa uitspreken voor een aantal cynische postings die ik richting Brad heb geuit. Het was verstandiger geweest deze achterwege te laten.
Verder ben ik wel klaar met deze discussie. Ik beschik niet over de vaardigheden om een verdere positieve wending te geven aan de relatie tussen Brad en andere GN'ers, anders dan de optie hem waar mogelijk te negeren. Misschien kunnen quotes van hem beperkt worden, zodat ik ook zo weinig als mogelijk meekrijg.
Joost, met alle respect hoor, maar we hebben binnen een etmaal hier bijna 200 reacties en bijna allemaal van een kleine 'groep' mensen.
Daarnaast zie ik wel degelijk dat Brad zijn houding aan het veranderen is. Hij kan zijn oude gewoonten moeilijk loslaten, maar hij doet zijn best. Dat vind ik winst.
Joost ik denk dat veel gitaarnetters tot een ander inzicht zijn gekomen . Mensen die voorheen nog weleens aanschoven gaan nu normaal met mij om in topics waar ik veel actief ben
Je zult ook gemerkt hebben dat er langzaam maar zeker gitaarnetters bij komen die zich juist ergeren aan het groepje om dat woord nog maar eens te gebruiken
Ook zijn er mensen die gewoon neutraal blijven en zich er niet mee bemoeien
Han, evenzeer met alle respect, maar de gedachte dat slechts de respondenten op dit topic het groepje is dat zich aan Brad stoort, is volgens mij volkomen onjuist. Open maar eens een paar willekeurige topics van een half jaar geleden en je komt genoeg andere namen tegen.
Dat Brad zijn kruistocht als gewonnen beschouwd zegt veel over hem. Kennelijk staat hij de gedachte dat negeerknoppers zich niet meer laten horen en een deel niet-negeerknoppers hun uitingen achterwege laten, niet toe.
Ik had moeten zeggen: het groepje irritante off topic posters is ca. 6+1 :listen:
Ja, er hebben zich wel meer mensen geërgerd, maar die laten het gewoon wapperen. Dat is ook het beste dat je kan doen. Er is een kleine hoeveelheid leden (klinkt beter dan groepje) die dóór gaat met op Brad ingaan, dat bewijst dit topic. Wat een paar weken geleden of een half jaar of een jaar geleden is gebeurd, sja...