Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
Mitch, ik vind het jammer dat jij het groepje, een term die ik niet gebruik, klein maakt, terwijl het in werkelijkheid echt veel groter is. Verder weet ik van mezelf en van diverse anderen dat er regelmatig meldingen aan Mods achterwege werden gelaten. Tenslotte vind ik het jammer dat het wordt gedoogd dat ik word uitgescholden, terwijl ik zelf nog nooit betrapt ben op het uitschelden van een Gn'er.
Oh, maar da's mij ook overkomen incl. bedreiging, waar ik mijn harige aars mee afveeg overigens.