Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Threaded View

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Mitch, ik vind het jammer dat jij het groepje, een term die ik niet gebruik, klein maakt, terwijl het in werkelijkheid echt veel groter is. Verder weet ik van mezelf en van diverse anderen dat er regelmatig meldingen aan Mods achterwege werden gelaten. Tenslotte vind ik het jammer dat het wordt gedoogd dat ik word uitgescholden, terwijl ik zelf nog nooit betrapt ben op het uitschelden van een Gn'er.
    Laatst gewijzigd door Joost de Ruig; 14 augustus 2016 om 23:50

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top