-
14 augustus 2016, 23:43
#11
Mitch, ik vind het jammer dat jij het groepje, een term die ik niet gebruik, klein maakt, terwijl het in werkelijkheid echt veel groter is. Verder weet ik van mezelf en van diverse anderen dat er regelmatig meldingen aan Mods achterwege werden gelaten. Tenslotte vind ik het jammer dat het wordt gedoogd dat ik word uitgescholden, terwijl ik zelf nog nooit betrapt ben op het uitschelden van een Gn'er.
Laatst gewijzigd door Joost de Ruig; 14 augustus 2016 om 23:50
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers