Nee Brum, in die tijd liepen er gewoon een hoop bully's op het schoolplein rond.
Nu hebben we een Freekie die in zijn onbenulligheid over zandtaartjes heen rijd. Die kan je negeren of pesten, zo simpel ligt het.
Nee Brum, in die tijd liepen er gewoon een hoop bully's op het schoolplein rond.
Nu hebben we een Freekie die in zijn onbenulligheid over zandtaartjes heen rijd. Die kan je negeren of pesten, zo simpel ligt het.
Favorieten/bladwijzers