@ Michael: hoezo heeft ie het niet voor elkaar qua gear dan?
Die JMP is toch compromis-loos als het gaat om Marshall-crunch, en ook clean (spelen met volume pot v.d. gitaar) is heel erg lekker, ook al heb je in dat geval het probleem dat je volume gaat missen in een live-situatie. Vandaar mijn opmerking dat je met de JMP ook niet geheel compromis-loos zult zijn.
Al zijn andere amps zijn ook machtig mooie dingen als je het mij vraagt, en als je daar geen toooone uit kunt halen weet ik het ook niet meer.
@Orpheo: In
dit filmpje gebruikt ie wel degelijk een SE, en ook op z'n laatste plaat "to the Core" heeft ie gebruik gemaakt van de SE.
In
dit nummer, en vooral het intro zit wel een heel lekker soundje vind ik.
Ik heb ooit 's een ander filmpje van Vinnie gezien waarin hij verteld dat ie er maar één soundje indraait, en het daar de hele gig mee doet, maar kan dat filmpje niet zo snel weer vinden.
De SE geeft je wel erg veel opties natuurlijk, en allemaal via switches/midi te regelen, in live situaties kan ik me voorstellen dat je zo'n ding erg goed kunt gebruiken, al was het alleen maar voor de verschillende master volumes, dat ga je volgens mij echt missen met een JMP.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat jij na die enorme zoektocht van 2 jaar geleden nu alweer uitgekeken bent op de SE.
Misschien dat je 's een andere speaker cab zou kunnen proberen, GB's, misschien, maar er zijn er natuurlijk veel meer, Eminence ook niet uitsluiten wellicht.