Er zijn van die bands die je je hele leven al volgt, maar het komt er maar niet van om een keer live te kijken. Voorop gesteld dat ik in het verleden nare ervaringen heb gehad bij concerten, waardoor optredens alleen maar stress geven bij mij. Dan speel ik liever ergens zelf. Toch de stoute schoenen aangetrokken omdat het deze keer een kleine zaal is en ook nog vlakbij. Dus in oktober naar Uriah Heep in de Phil in Haarlem. Ben benieuwd.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers